Ik heb op 't forum rondgekeken maar heb nog geen topic gevonden met leden die een spel hebben opgenomen, dat leek mij ook wel een leuk idee voor de showcase plek
Ik zal maar meteen aftrappen met een filmpje van de NGG waarin ik mijn matige flipperskills kan showcasen, met daarnaast de enige andere kast in mijn 'gameroom'
Alvast excuses als dit niet in deze categorie geplaatst moest worden, ik zal 't in dat geval verplaatsen...
Flipper filmpjes
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Re: Flipper filmpjes
Mooie kasten en leuk filmpje, proficiat
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
tiens, diene NGG ken ik precies
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
Dank u
Andere filmpjes zijn ook welkom trouwens, vind 't wel leuk om te zien hoe anderen flipperen daar ik alleen een vaste groep van 3 vrienden van mij kan aanschouwen
@Glenn: Ja 't is een nette kast die ik bij je heb opgehaald, de LED flashers maken 't geknipper nog wat kleuriger en feller!
Andere filmpjes zijn ook welkom trouwens, vind 't wel leuk om te zien hoe anderen flipperen daar ik alleen een vaste groep van 3 vrienden van mij kan aanschouwen
@Glenn: Ja 't is een nette kast die ik bij je heb opgehaald, de LED flashers maken 't geknipper nog wat kleuriger en feller!