Ondertussen wel een pm ontvangen dat ik het speelveld mag terugbrengen om alles naar wens te herstellen

Ik denk er even over na... dit is voor beide partijen niet makkelijk.
Ik verschiet zelfs wat van de reacties.
Cenobyte schreef:Dit zijn geen "logische commentaren" hoor. Zoiets heen "ongenuanceerd affikken".![]()
Ik vind het een beetje oneerlijk om hobby werk (en daarmee een oneindig aantal "gratis" werkuren) te vergelijken met iets wat voor vergoeding wordt gedaan en ook nog eens aan een budget gebonden zit. Ik neem tenminste niet aan dat herstel van een speelveld van een Cyclone evenveel mag kosten als van een Medieval Madness? Ga dan eens na: als hier 10 manuren in worden gestoken en met materialen erbij zit je kostentechnisch al snel op 300 a 400 Euro en dat is die hele Cyclone niet waard. Ik kan me dan ook voorstellen dat budget en hiermee een beperkt aantal manuren gemoeid waren en dat daarmee de eisen t.a.v. kwaliteit ook een stuk lager liggen. Wellicht is ook gecommuniceerd "netjes bijspuiten" i.p.v. "compleet restaureren" en ook daar is veel verschil in kosten/uren natuurlijk.
+-9lagen clear coat 2K autolak en schuren en polieren tussen door vlakker dan een nieuwe stern en super hooogglans .Dennis schreef:Ik denk dat er maar weinig zich aan z'n beschadigd speelveld zullen wagen. De bedoeling was goed denk ik. Over het resultaat kan je discussiëren.
Even heel wat anders. Hoe is de clearcote over het hele veld? Dat zou al een gat in de markt zijn en niet al te ingewikkeld lijkt mij. Gewoon goed clearcoten.
Hier is idd geen reden toe. Er wordt gediscussieerd over het verloop en het resultaat. Je kan dan niet in een topic om een slotje vragen als het verloop van dat topic je niet zint.Scaryflippers schreef:slotje er op