TWD
TWD
Hoi iedereen, vraagje, de 'beschermstrip' rond mijne well walker begint los te komen. Nu is er reeds een groot stuk van afgebroken. Blijkbaar een gekend probleem, maar aan die ijzeren ring hangt nu veel kleefmiddel!
Hoe hebben jullie dit opgelost? Want di bescherstrip heb ik nu nog een stukje laten hangen, maar wil wel diene plak van dat ijzer krijgen, zonder het speelveld te beschadigen uiteraard!
Hoe hebben jullie dit opgelost? Want di bescherstrip heb ik nu nog een stukje laten hangen, maar wil wel diene plak van dat ijzer krijgen, zonder het speelveld te beschadigen uiteraard!
Remember 9/11
Homo inter homines, bestia inter bestias. Et inter bestiarum, maxima sum
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Re: TWD
Ik heb die er na 10 spellen al moeten aftrekken.
dacht ook van toeme die lijm. Maar die kan je er gewoon met je hand en vingers van wrijven.
dacht ook van toeme die lijm. Maar die kan je er gewoon met je hand en vingers van wrijven.
IFPA Country Director Belgium
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
gewoon bloot laten..
er is een aftermarket decal uit die eruitziet als een jeansbroek zoals die zombie in de serie had.
er is een aftermarket decal uit die eruitziet als een jeansbroek zoals die zombie in de serie had.
IFPA Country Director Belgium
-
- Real name: Dennis Slagboom
Gebruiken ze daar tegenwoordig Prittstift ofzo? Kopkastdecals van de royalrumble 2 laten ook al los. 

Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
Wel wreed jammer, dat bij de LE versie, het hoofd van de bicycle girl bijna niet te zien is, omdat er geen licht op schijnt...
Remember 9/11
daar bestaat een mod voorgunther schreef:Wel wreed jammer, dat bij de LE versie, het hoofd van de bicycle girl bijna niet te zien is, omdat er geen licht op schijnt...
https://pinside.com/pinball/forum/topic ... girl-light