welk treinstation in Londen is het ?Teta schreef:Luc en ik gaan ook mee, we zitten ook in London Central Tower Bridge, we reizen met de Eurostar zaterdag morgen vertrek om 9u en zondag avond vertrek om 20u.
Let's
Teta
Sint-Pancras of Waterloo ?
welk treinstation in Londen is het ?Teta schreef:Luc en ik gaan ook mee, we zitten ook in London Central Tower Bridge, we reizen met de Eurostar zaterdag morgen vertrek om 9u en zondag avond vertrek om 20u.
Let's
Teta
Wij hebben ook alles (inschrijving, boot, parking en hotel) in orde gebracht voor een flipperweekendje Londen.aqua schreef:oke het zit zo als we met de eurostar gaan is dat 90 euro de man.
Als we met de auto waar we met 5 man in kunnen is het 45 euro.
dan komen we aan in dover en rijden we naar Londen.
Hotel: we kunnen de Ibis Londen City dat is 126 euro de man
dan heb je ook de Travelodge Central City Road 61 euro de man
wij gaan nog wel wat wachten met ons hotel maar voor het vervoer wil ik het gewoon vragen of er iemand het ziet zitten om te rijden
Saint-Pancras.fantomas schreef:
welk treinstation in Londen is het ?
Sint-Pancras of Waterloo ?
ik zou me nu maar eens inschrijven als je nog mee wilt doen zondag is de laatste dagMentara schreef:Ik en nog een collega van het werk ook. Moeten ons enkel nog inschrijven voor het tornooi. De rest is al geregeld.
Mentara schreef:Bart, Vincent en Evert zijn sowieso al bij de eerste tien. En Didier maakt nog een goeie kans om via de loser bracket toch nog door te stoten.