hallo ik zit met een vraag kan er iemand en wil er iemand een schema van een miss bowling golden delen met mij i?
ik heb de kop er af moeten halen en die stekkers eruit moeten pluggen i wil zeker zijn dat ze terug op de juiste manier zitten ?? bedankt ik hoor het wel
hallo miss bowling golden
Re: hallo miss bowling golden
Als je de kopkast eraf hebt gehaald slaat de bingo automatisch in een error code.
Deze code kan alleen verwijderen met een service key die bij deze bingo past (eprom)
Ik heb de manual liggen van dit type kast.
Deze code kan alleen verwijderen met een service key die bij deze bingo past (eprom)
Ik heb de manual liggen van dit type kast.
kan je die scannen of zo in pdf of iets ?? bedankt
en die sleitel kan ik dat ergens kopen of zo ?
greets
en die sleitel kan ik dat ergens kopen of zo ?
greets
Als je de electronic key niet hebt of ze niet geunlocked is, zijt ge kort door den bocht gewoon gejost als der iets mis is of je ze opendoet
Ben begonnen met zelf alles te programmeren op een alternatief systeem uit noodzaak
Ben begonnen met zelf alles te programmeren op een alternatief systeem uit noodzaak
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
ik hoor het wel als er iemand een manual wil scannen voor mij aub bedankt
Deze heb ik liggen, als je wil mag je deze komen halen.
Je mag hem hebben (gratis) maar een flesje wijn is uiteraard ook steeds welkom
Je mag hem hebben (gratis) maar een flesje wijn is uiteraard ook steeds welkom