Ik ken de ballen van electronica, dus ik zal mijn probleem zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.
Ik heb gisteren van mijn MB de linker flipper opto interruptor vervangen.
Alles goed en wel tot ik de foutmelding krijg dat de switch van de Upper Left Flipper Button niet werkt.
Maar alles werkte tot dan nog. In de handleiding staat, als ik het goed kan lezen, dat die U.L.Flipper Button switch NOT USED is??
Dan even later krijgt de linker flipperbutton bij het starten van een nieuw spel ineens zomaar blijkbaar contact en blijft hij recht omhoog staan

Dan geeft hij nog foutmeldingen dat de switchen van beide lanes ook niet werken, terwijl dat bij het fysiek testen ervan met de bal wel zo is. Dan heb ik alle zekeringen eens nagekeken, bleek volgens mij toch ok.
Tot plots alles terug normaal werkt, buiten de foutmeldingen van de U.L. Flipper B. en de lanes. Very bizarre.
Heb wel de indruk dat die linker flipper button tijdens het spel heel af en toe zonder dat ik eraan kom precies een vals contact krijgt.
Hahaha...wa nen uitleg maar heeft er iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn??!!