http://www.pinballnews.com/games/biglebowski/index.html

Ik hoorde van ingewijden dat dat kwam omdat de ramps pas de dag voor de party waren gearriveerd vanaf de producent. Het lijkt mij dat men ervoor gekozen heeft om beter een niet spelende kast te laten zien dan een slecht afgestelde/spelende kast.Bingovit schreef:Wel raar dat het een 'launch party' is maar dat je er geeneens een spel op kan spelen
Wat ik ervan gehoord heb is dat om de "retrolooks" te behouden van de DMD schermen maar dat men ook nog de meningen aan het peilen is over wat mensen ervan vinden. Ik geloof zelfs dat ik ergens gehoord heb dat het ook uitgeschakeld kan worden zodat je gewoon volledig beeld krijgt.Pascal schreef:waarom kiezen ze voor dots en niet gewoon vloeiend beeld?
welk thema is dat dan?Bingovit schreef:Jammer dat het volgende thema van DP me ook weer geen snars kan interesseren![]()
Kill BillPascal schreef:welk thema is dat dan?
aquasat schreef:Ik had het toch anders begrepen.
Het zijn de gasten van the matrix die een worldcup soccer zullen ombouwen naar een kill bil.
Volgens mij staat dit los van de makers van TBL.
Juist, volgende DP kast zal wel Pulp Fiction worden gok ik.aquasat schreef:Ik had het toch anders begrepen.
Het zijn de gasten van the matrix die een worldcup soccer zullen ombouwen naar een kill bil.
Volgens mij staat dit los van de makers van TBL.
Inderdaad !!!!!!!Pascal schreef:kill bill, allé das toch kweenie-oe-wijs