*OK 't is gelukt*

fantomas schreef:na 3 schoten tijdens een mode, is away team lit voor extra punten, top rollovers,bumpers,...
wel moeilijk om uit te maken welke schoten dan juist extra punten opleveren.
Hit three mission shots, then the Away Team will light. Shoot the Away Team then..
Nero - Galactic Red matter
Prime Dir - G Lanes
KB - G Ramps
DtD - G Spinner
Sp J - G Vengeance
StE - G Warp ramp.
Dat was toch met de oude code ook zo?fantomas schreef:bij 9.9, 2de bal erbij en 40 sec. double scoring.
hm da's 't minste dat men kan zeggenDirk schreef:De Carl zijn Speech is ook niet 100%mijn ding.
kan die niet weggeknipt worden met dat speciale prog waarmee je de sound en animaties kan aanpassen/verwijderen?g94 schreef: Maar die extra speech van Carl past gewoon niet bij die originele speech en verbrodt volledig die sfeer. 't klinkt alsof het is opgenomen terwijl hij in zijne zetel zat met een lauwe pint in zijn hand![]()
Nog efkes afwachten of ik eraan wen, anders downgrade ik hem terug naar 1.42. Of kan dat niet?
readme schreef:- Added speech volume modification to Bones speech.
Precies toch een ferme bug hier: ik kan gewoon die award binnenhalen door torpedo's af te schieten terwijl die bal nog gelockt zit achter die target. Gewoon 5 x beide flippers tegelijk indrukken en doneThe Second Vengeance Battle remains a dangerous 5-shot Hurry Up, but if you make all 5 shots, you will be instantly awarded an Extra Ball.