Goedendag,
Ik ben woonachtig in Nederland, en heb inmiddels al meer dan 10 jaar een Addams Family flipper in mijn bezit.
Deze heb ik inmiddels voorzien van de 'Gold' eproms en ik speel hier al 10 jaar met veel plezier op. Wat kleine storingen gehad welke ik gemakkelijk zelf kon oplossen met de hulp van google
Inmiddels wil ik mijn verzameling gaan uitbreiden met een mooie Medieval Madness, echter ik heb nog niet de juiste kunnen vinden. Of de prijs is laag maar de kast is niet meer om aan te zien, of de kast ziet er fantastisch uit en is niet te betalen.
Tot die tijd vermaak ik me wel met de TAF natuurlijk, maar hopelijk kan ik middels dit forum in contact komen met eigenaars van een MM en wellicht overgaan tot een aanschaf ?
Ronny
Op zoek naar ...
- RonnyH
- Real name: Ronald H
Op zoek naar ...
In : TZ, MM, Virtual Pinball Cabinet en ATGames Legend Ultimate Arcade Cabinet
Uit : TA, TAF, IJ
Uit : TA, TAF, IJ
- Da Chosen
- Real name: John Snel
Re: Op zoek naar ...
Welkom op het forum...
Over de MM, dit is 1 van DE meest gewilde flippers. Ze zijn inmiddels behoorlijk duur, 4000 euro voor een die volledig gerestaureerd moet worden is tegenwoordig geen gekke prijs. Een hele nette ligt al snel rond de 6000-7000 euro en een volledig gerestaureerde wordt nog meer voor gevraagd.
In ieder geval succes met de zoektocht.
Over de MM, dit is 1 van DE meest gewilde flippers. Ze zijn inmiddels behoorlijk duur, 4000 euro voor een die volledig gerestaureerd moet worden is tegenwoordig geen gekke prijs. Een hele nette ligt al snel rond de 6000-7000 euro en een volledig gerestaureerde wordt nog meer voor gevraagd.
In ieder geval succes met de zoektocht.
In play: Creature From The Black Lagoon, Guns & Roses, Johnny Mnemonic,
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Welkom, je ziet er genoeg passeren, die prijs zal wel terug zakken... geduld!
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
van harte welkom hier bij deze toffe bende
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
welkom op het forum Ronny
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom hier. Hou voorlopig de TAF maar gewoon bij. De MM zal de eerste tijd nog wel even wat verder stijgen vrees ik.
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)