retauratie midway captain kidd
retauratie midway captain kidd
hey
voila eerste fase van restauratie van midway schietkast captain Kidd
alles opgeschuurd en nieuwe sjablonen gemaakt
nu nog alle electro ,... verder opkuisen en terug monteren
voor het glas heb ik nog een probleem op 2 plaatsen is er wat schade aan het geel
maar ik heb het probleem dat het geel niet of nauwelijks dekt , heeft iemand daar
een tip voor ?
laat maar horen wat jullie ervan vinden
groeten
tony
voila eerste fase van restauratie van midway schietkast captain Kidd
alles opgeschuurd en nieuwe sjablonen gemaakt
nu nog alle electro ,... verder opkuisen en terug monteren
voor het glas heb ik nog een probleem op 2 plaatsen is er wat schade aan het geel
maar ik heb het probleem dat het geel niet of nauwelijks dekt , heeft iemand daar
een tip voor ?
laat maar horen wat jullie ervan vinden
groeten
tony
Re: retauratie midway captain kidd
merciekes is eerste project aan oude arcade kast
enkel probleem met gele verf nog iemand die daar problemen méé had
en een oplossing heeft
gr
v
enkel probleem met gele verf nog iemand die daar problemen méé had
en een oplossing heeft
gr
v
- Hairy Otter
- Real name: Noel Ramakers
Prachtig project! En een prima resultaat.
Maar over de verf, wat soort verf gebruik je? Ik gebruik hiervoor acryl verf die waterverdunbaar zijn. Als ze echt niet mogen doorschijnen kan je er altijd een stukje aluminium folie achter plakken.
Kan je misschien een foto maken van de probleem zones? aan beide zijde van het glas.
Maar over de verf, wat soort verf gebruik je? Ik gebruik hiervoor acryl verf die waterverdunbaar zijn. Als ze echt niet mogen doorschijnen kan je er altijd een stukje aluminium folie achter plakken.
Kan je misschien een foto maken van de probleem zones? aan beide zijde van het glas.
I fix stuff myself, just to prove to myself I can.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Goed bezig !
hoi noel
ik gebruik ook acryl verf, verdun jij deze ?
had al zitten denken om verf op olie basis te gebruiken
maar als de kleurtoon dan niet goed is sta je daar en is het krabben geblazen met nog meer
schade tot gevolg
ik gebruik Dr. Ph. Martin's airbrush , (ben wel geen airbrush expert hoor , werk er nog maar een jaar méé
zal morgen eens een foto posten
grt
tony
ik gebruik ook acryl verf, verdun jij deze ?
had al zitten denken om verf op olie basis te gebruiken
maar als de kleurtoon dan niet goed is sta je daar en is het krabben geblazen met nog meer
schade tot gevolg
ik gebruik Dr. Ph. Martin's airbrush , (ben wel geen airbrush expert hoor , werk er nog maar een jaar méé
zal morgen eens een foto posten
grt
tony
- Hairy Otter
- Real name: Noel Ramakers
Hallo Tony
Ik gebruik acryl verf uit tubes(zoals verkocht in de action) en breng deze aan met een penseel. Achter op het glas hoef je je ook geen zorgen te maken over penseelstreken. Het nadeel van deze verf is net zoals je zegt over olieverf, eens droog krijg je dit enkel af door krabben. En deze verf droogt best wel snel.
Met airbrushing heb ik helemaal geen ervaring.
Met vriendelijke groet, Noel.
PS. ik zou de kast graag eens in het echt bewonderen. Ik droom altijd al van een eigen EM schietkast. Zelfs al toen ik er, als kind, nog op speelde op de kermis.
Ik gebruik acryl verf uit tubes(zoals verkocht in de action) en breng deze aan met een penseel. Achter op het glas hoef je je ook geen zorgen te maken over penseelstreken. Het nadeel van deze verf is net zoals je zegt over olieverf, eens droog krijg je dit enkel af door krabben. En deze verf droogt best wel snel.
Met airbrushing heb ik helemaal geen ervaring.
Met vriendelijke groet, Noel.
PS. ik zou de kast graag eens in het echt bewonderen. Ik droom altijd al van een eigen EM schietkast. Zelfs al toen ik er, als kind, nog op speelde op de kermis.
I fix stuff myself, just to prove to myself I can.
hoi noel
sorry voor het late antwoord had het even druk
met een spatel heb ik het nog nooit geprobeerd ga ik eens uitproberen
geen probleem voor mij als je eens zou langskomen als de kast af is
kan je schieten naar hartelust en zal dan iets fris klaarzetten haha
ga het eens uitproberen op een stuk glas , nu heb ik wel al gelezen dat geel een kleur is die typisch
slechte dekking geeft , ga het probleem eens bij de flippers stellen , meschien dat daar ook nog iemand
een ander idee heeft
gr
tony
sorry voor het late antwoord had het even druk
met een spatel heb ik het nog nooit geprobeerd ga ik eens uitproberen
geen probleem voor mij als je eens zou langskomen als de kast af is
kan je schieten naar hartelust en zal dan iets fris klaarzetten haha
ga het eens uitproberen op een stuk glas , nu heb ik wel al gelezen dat geel een kleur is die typisch
slechte dekking geeft , ga het probleem eens bij de flippers stellen , meschien dat daar ook nog iemand
een ander idee heeft
gr
tony