Okee, inmiddels is het speelveld volledig ontdaan van alle zaken en ben ik bezig met het verwijderen van het mylar. Omdat mijn freeze op is moet ik een deel van klok nog doen. Onderstaande foto's geven weer wat de aandachtspunten zijn van de kast.
Shit, onduidelijke foto, maar bottomline: ik zal een groot deel van de insert randen moeten gaan airbrushen, omdat er ofwel lichtlekkage optreedt, ofwel is meegekomen met het verwijden van het mylar. Gelukkig is de buitenste rand (de minuten) gespaard gebleven, maar de binnenste rand (en hiervan staan de meeste inserts ook erg hoog) is een deel van de bedrukking mee los gekomen. De cijfers tot nu toe nog niet, de randen destemeer, en ook de "witte" achtergrond van de cijfers. En daarmee bedoel ik dat de insert niet volledig transparant is, maar een soort mistige achtergrond heeft. Ik zal nog een duidelijker foto maken.
Iemand tips om dat op te pakken??
De grootste beschadiging op het speelveld. Hout helemaal weg, dus dat moet ik gaan vullen.
De mirror scoop. Niet zo heel erg aan gort, maar er moet toch iets mee gedaan worden.
De andere scoop. Ook deze ziet er nog redelijk uit, maar er moet is mee gebeuren. Ik ga proberen het probleem op te lossen met houtvuller (2 componenten), maar omdat ik zelf geen ervaring heb hiermee ben ik erg terughoudend. Ik ga dus eerst op een testplank testen en wellicht daarna op het speelveld. Ik heb 2 cliffy's die er heel mooi overheen passen, als de test goed lukt dan probeer ik het op het speelveld en houd ik de cliffy's als backup, en als de test mislukt gaan de cliffy's er meteen op. Fingers crossed dan maar.
Superdog insert. Bij de overgangen is er genoeg airbrush werk.
Veel, heel veel ballswirls bij de hallway. Ja ja, magic cleaner en veel poetsen. Of heeft iemand een andere tip?
Shortlist:
- Mylar volledig verwijderen
- Lijmresten weg
- Inserts levelen
- Speelveld poetsen en waar nodig schuren
- Naar clearcoat vrienden brengen voor de eerste laag clear.
Verder heb ik mijn tumbler vandaag maar eens getrakteerd op een verse lading walnotengranulaat, het oude was 50 tinten donkerder geworden.
To be continued....
Mijn projecten:
http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).