INDIAAN JONAS klinkt ook mooi

De prijs valt ook mee

Echt veel zin heeft dat niet. Als ze verroest zijn, is de verzinkte bovenlaag beschadigd. Als je ze dan gaat tumblen, verwijder je inderdaad de roest, maar gaan die onderdelen héél gemakkelijk na verloop van tijd opnieuw roesten.Pascal schreef:en de metalen onderdelen smijt je in de tumbler
Bijgeschilderd is al minder mooi natuurlijk.Pascal schreef:bwa, zo'n centaur speelveld kan je best mooi bijshilderen "met de vrije hand"
...
voor een mooie centaur moet je wat over hebben hé
Als je ze achteraf terug verzinkt is dat geen enkel probleem. En voor kleine onderdelen zoals schroeven en lane guides is dat eenvoudig zelf te doen. Ik moet hier eens een how to over plaatsen, indien hier interesse voor is.diesel64 schreef:Echt veel zin heeft dat niet. Als ze verroest zijn, is de verzinkte bovenlaag beschadigd. Als je ze dan gaat tumblen, verwijder je inderdaad de roest, maar gaan die onderdelen héél gemakkelijk na verloop van tijd opnieuw roesten.
Zeker! Doen!Hairy Otter schreef:Ik moet hier eens een how to over plaatsen, indien hier interesse voor is.
Het principe is inderdaad het zelfde, enkel meng ik zout in het azijn.markske schreef:HIER de uitleg voor chromeren, in principe is dat hetzelfde voor verzinken enkel moet je dan met zuiver zink werken ipv chroom
Ik snap je punt inderdaad, ben zelf in bezit van een bakkerij en ervaar ditzelfde probleem met huisvrouwtjes die de gekste taarten produceren etc.. Accepteren en je verlies nemen ben ik bangJ.Verheggen schreef:misschien raar, maar ik zie de laatste tijd veel 'hobbyisten' hun diensten aanbieden op marktplaats voor spotprijzen (makkelijk als je zwart betaald wordt)
ikzelf en andere, waaronder starjet worden hier de dupe van, daar wij echt niet onder die bedragen kunnen zitten als we ook nog belasting willen betalen EN de kinderen te eten willen geven.
wat is jullie mening hierover? Ik vind het ergens een beetje wrang...