legowelt schreef:Alé, binnen een week of 2 zijt ge aan het spelen
We zijn intussen eerder een jaar of 2 verder... Twee en een half jaar om precies te zijn heeft mijn AFM project stilgelegen. Er is een uitleg voor, maar toch
zwartepanter schreef:Zucht, doet me denken aan de mijne die hier mooi staat te wezen en stof staat te happen.
En toen zag ik plots Free zo vrolijk met de jouwe bezig...
... a man can only take so much, en dus ben ik weer in gang geschoten, te beginnen met het kabinet.
Ik weet wel dat die monteurs van Bally destijds een echt kluwen maakten met de aardingsdraad, maar dit hoeft voor mij niet zoals origineel, ik leg die liever zo discreet mogelijk.
Die nieuwe gezeefdrukte genuine cabinet decals blinken me iets teveel. Ik heb ze nog een extra laag satijnlak gegeven. Vind ik toch mooier.
Het speelveld dan.
De meeste assembly's had ik destijds al gerestaureerd. Maar aan de kabelbomen heb ik toch serieus wat werk gehad: veel lampenhouders vervangen, en alle standup targets en slingshot switches moesten opnieuw worden opgebouwd. Ik had nieuwe gekocht, maar die pasten niet precies. Dus heb ik beiden uit mekaar moeten halen en dan van de verschillende onderdelen correcte targets en switches gepuzzeld. Gelukkig heb ik een rivettenpers, maar toch: uren...
Ik heb destijds zo'n limited set bordeaux-rode ramps gekocht. En toen beslist dat ik geen grijze ufo's wil (bordeaux en grijs is volgens mij dé lelijkste kleurcombinatie die bestaat). Vermits zowel op het kabinet als op het speelveld de ufo's fluo groen zijn heb ik mijn ufo's dus ook zo gespoten.
Ik weet wel dat dit allemaal niet origineel is, maar who cares, mijn Attack gaat toch nooit weg...
Klein detailke: eigenlijk storen die dikke moeren me waarmee doorgaans de plastics worden vastgezet. Ik heb veel kleinere gevonden. I prefer...
En daarmee is het speelveld bovenaan omzeggens klaar. Ik heb nog wat werk aan de elektriciteit maar bon: als alles meezit ben ik nog voor nieuwjaar opnieuw Ruler of the Universe
Wordt vervolgd, P