Amai, over ouwe koeien gesproken....Jack schreef:Altijd grappig als Cenobyte klaagt over eerlijkheid. Ahum...LOTR...ahum.
Maar gelukkig was ik je voor, want daar ging die "50 Euro meer" over...
(shit, weer een post die ge-edit is...)
Test-edit
Amai, over ouwe koeien gesproken....Jack schreef:Altijd grappig als Cenobyte klaagt over eerlijkheid. Ahum...LOTR...ahum.
Was jij niet degene die tetten maar niks vond en het ook niet snapte dat sommige mensen zoveel geld voor een paar tetten over hadden ?Cenobyte schreef:Ik bied 50 Euro meer voor die tetten!
(ik zal het zelf maar weer zeggen, was weer een tijdje geleden )
En ja: dit berichtje is ge-edit
Ja, en ik was ook diegene met die mooie game room waar al die Belgen wilden komen flipperen omdat ik zo lekker dicht bij zat. Er worden nu wel wat namen van dat lijstje geschraptivang schreef:Was jij niet degene die tetten maar niks vond en het ook niet snapte dat sommige mensen zoveel geld voor een paar tetten over hadden ?
Edit : Nu weet ik het weer; het waren tetten van 20 jaar en ouder die je maar niets vond
haha, maar niet goed gedaan!Cenobyte schreef:En ja: dit berichtje is ge-edit
Oja, nou zie ik het ook inderdaadg94 schreef:Laat ons in het intern reglement van 't forum afspreken dat we het pas kunnen goedkeuren als 'editen' als er echt de tekst 'edited by ...' en zo staat.
Tip: dat lukt maar als je een bericht aanpast nadat iemand heeft gereageerd
Is het daarom dat ge tegenwoordig twee maal daags naar de fitness gaat?Q schreef:Mijn tetten gaan al 14 jaar mee.
-1 punten voor de moderator die datzelfde topic heeft gesloten vanwege misbruik van moderator rechten
Deze 2 quotes heb ik toch nog even vantussen al dat gezwets geplukt.om vervolgens het topic te locken zodat weerwoord onmogelijk wordt
Hehe, als dat hier nog lang gaat duren zal het rap gedaan zijn !!!Q schreef:En als er iemand klachten heeft, gelieve ze te richten aan Management. Hij/zij zal gepast ingrijpen indien hij/zij dat nodig vindt.
Dan gaat er een slotje opManagement schreef: Hehe, als dat hier nog lang gaat duren zal het rap gedaan zijn !!!