Na al enige tijd bezig te zijn met de opknapbeurt van mijn tomcat f14, eindelijk eens gestart met een topic .
Vooral met de hoop jullie vrije meningen en goeie raad te mogen lezen

De tomcat f14 was de eerste flipperkast die ik me eind vorig jaar aanschafte en dan ook het begin van een zeer interessante en leuke hobby . Al snel bleek dat het speelveld niet meer in de allerbeste staat was en er dus iets aan gedaan moest worden .
Het grootste probleem bevond zich namelijk bij enkele inserts, deze zijn omhoog gekomen waardoor er luchtbellen onder de mylar zaten . De bal werd soms bevangen tussen de luchtbellen en verdween dan zuiver tussen de twee flippers door . Met veel ergernis tot gevolg . Ook zijn er op enkele plaatsen, waar er geen mylar bescherming is, beschadigingen aan de verf . Tussen de delen mylar heeft de lak ook een geel doffe schijn gekregen . Dit allemaal hoop ik mits goede raad van jullie in goede banen te leiden . De hoofdzaak waarom ik toch besloot om eraan te beginnen was het topic van HarrieD zijn restauratie van zn tomcat f14. Zeer mooi resultaat . Hopen op eenzelfde goede afloop! ! In de volgende posts zie je een beetje wat ik tot nu toe allemaal al heb gedaan !!