De gebruikelijke foto's zijn hier te downloaden :
https://www.hightail.com/download/elNLb ... eVo3czlVag
Qua spel is Austin Powers simplistisch uitgedrukt een Attack from Mars met Monster Bash regels, maar uiteraard wel met een AP thema. Ben je fan van AP, dan vind je deze kast allicht de max. Heb je het niet voor AP, dan is het misschien geen goed idee, want de kast zit vol typische AP quotes als "Groovy Baby", "Shall we shag now or shall we shag later" en vele andere "Alotta Faginas". Uiteraard ook voor de liefhebbers van psychedelische kleurenpaletten.
Technisch 100%. Cosmetisch zijn er een paar krasjes op de rechter zijkant. Links is quasi OK. Bij de kopkast is het net omgekeerd. Geen schade aan het speelveld voor zover ik kan zien (AP had en heeft nog mylar). Zoals te zien op de foto's heeft Dr. Evil geen handjes meer (ik heb recent maar ontdekt dat hij die had) en mist Mini-Me een voetje. Geen van beide doen uiteraard iets af aan de spelkwaliteit.
Deze kast is al verschillende jaren in mijn bezit. Is uiteraard volledig gereinigd geweest, nieuwe rubbers gestoken en alles bijgeregeld of vernieuwd waar nodig. Er was de gebruikelijke schade aan het cabinet rond de flipperknoppen, lmaar dat is volledig weggestopt met siderails met oren (zie foto's).
Indien extra specifieke foto's gewenst zijn, laat maar horen.