William's HIGH SPEED
-
- Real name: Nick Van Vossel
William's HIGH SPEED
Hallo,
Mijn is Nick en ben in flipperkasten een leek, ik heb een William's HIGH SPEED aangekocht en ik ben hier wel bedrogen uitgekomen,maar daar leer je wel uit
deze kast heb ik in landen gaan halen,deze zou 110 % in orde zijn toen ik daar aankwam zei dee pers.omdat de kopkast het niet deed, vraagde ik hoe dit kwam hij zei dat het door aan de electriciteit te werken was er waarschijnlijk een zekering was gesprongen ,zo wat dit kan gebeuren of wel zouden de bterijen leeg zijn ,ik heb deze kast meegenomen voor 830 € toen ik thuis aankwam na twee dagen deze kast binnen gezet en stekker in het stopcontact en ,, NIKS'''
dus op internet afgezocht om iemand te vinden die er naar kwam kijken en iemand gevonden die dit als dagelijks werk uitoefend dus ,hij keek er naar en zei hier is mee geknoeid ,dus alles na latn kijken een mail gestuurd naar de verkoper maar deze wou niks meer met deze kast te maken hebben,zodus alles zelf betaald en nu staat ze terug op punt
en ben echt tevreden van mijn kastje,nieuwe ballen ,nieuwe rubbers speelveld opgekuist en LEDS ingestoken kopkast en speelveld,en ze werkt op 50 cent en 2 euro's dus in ben tevreden
nu heb ik een William's Tomcat F14 aangekocht wel met wat kosten eraan maar dit is er wel bij gezegt
deze voor 300€ euro's is dit te veel ?????
weet er iemand of er beurzen zijn in belgie over flipperkasten aub ????
laat maar iets weten
Grts
Nick
Mijn is Nick en ben in flipperkasten een leek, ik heb een William's HIGH SPEED aangekocht en ik ben hier wel bedrogen uitgekomen,maar daar leer je wel uit
deze kast heb ik in landen gaan halen,deze zou 110 % in orde zijn toen ik daar aankwam zei dee pers.omdat de kopkast het niet deed, vraagde ik hoe dit kwam hij zei dat het door aan de electriciteit te werken was er waarschijnlijk een zekering was gesprongen ,zo wat dit kan gebeuren of wel zouden de bterijen leeg zijn ,ik heb deze kast meegenomen voor 830 € toen ik thuis aankwam na twee dagen deze kast binnen gezet en stekker in het stopcontact en ,, NIKS'''
dus op internet afgezocht om iemand te vinden die er naar kwam kijken en iemand gevonden die dit als dagelijks werk uitoefend dus ,hij keek er naar en zei hier is mee geknoeid ,dus alles na latn kijken een mail gestuurd naar de verkoper maar deze wou niks meer met deze kast te maken hebben,zodus alles zelf betaald en nu staat ze terug op punt
en ben echt tevreden van mijn kastje,nieuwe ballen ,nieuwe rubbers speelveld opgekuist en LEDS ingestoken kopkast en speelveld,en ze werkt op 50 cent en 2 euro's dus in ben tevreden
nu heb ik een William's Tomcat F14 aangekocht wel met wat kosten eraan maar dit is er wel bij gezegt
deze voor 300€ euro's is dit te veel ?????
weet er iemand of er beurzen zijn in belgie over flipperkasten aub ????
laat maar iets weten
Grts
Nick
- Kuroto
- Real name: Steve Gilissen
Re: William's HIGH SPEED
Welkom
Goh, die F14 is een heel leuk kastje, maar het hangt ervan af welke kosten eraan zijn natuurlijk. Ik vrees dat je dat met de natte vinger niet kunt zeggen.
Mijn algemene regel is, als de kast nog opstart (attract mode, dus lampjes flikkeren), de displays zijn niet uitgegast en het speelveld en kabinet ziet er nog relatief goed uit, dan kun je er al iets mee doen.
F14 Tomcat's zijn natuurlijk niet super duur. Maar ik zou toch eerst eens vragen wat er precies aan moet gebeuren, en ZEKER de kast zelf gaan bekijken voor je iets beslist.

Goh, die F14 is een heel leuk kastje, maar het hangt ervan af welke kosten eraan zijn natuurlijk. Ik vrees dat je dat met de natte vinger niet kunt zeggen.
Mijn algemene regel is, als de kast nog opstart (attract mode, dus lampjes flikkeren), de displays zijn niet uitgegast en het speelveld en kabinet ziet er nog relatief goed uit, dan kun je er al iets mee doen.
F14 Tomcat's zijn natuurlijk niet super duur. Maar ik zou toch eerst eens vragen wat er precies aan moet gebeuren, en ZEKER de kast zelf gaan bekijken voor je iets beslist.
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)
- Kuroto
Trouwens, die High Speed kan je ook op freeplay zetten in het adjustments menu via de knopjes in de muntdeur 

Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)
Welkom op het forum, Nick !!
Je bent inderdaad wel heel zwaar in de zak gezet met die High Speed...
Ik zou je willen vragen om hier iets meer over te vertellen in dit optic : http://www.flipperforum.be/viewtopic.ph ... &start=270
Niet om die persoon extra zwart te maken, maar om anderen er voor te waarschuwen.
Er zijn nog weinig echte beurzen, maar wel veel andere bijeenkomsten etc die met flipperen te maken hebben : http://www.flipperforum.be/viewforum.php?f=15

Je bent inderdaad wel heel zwaar in de zak gezet met die High Speed...

Niet om die persoon extra zwart te maken, maar om anderen er voor te waarschuwen.
Er zijn nog weinig echte beurzen, maar wel veel andere bijeenkomsten etc die met flipperen te maken hebben : http://www.flipperforum.be/viewforum.php?f=15
*** Q is good for you !! ***
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom hier Nick 

- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
300 voor een f14 met werk aan is niet te veel, dit is zowat de waarde van de componenten als je ze los zou verkopen.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
-
denk dat de baterijen leeg of transfo stuk is ,heb de stekker erin gestoken en deze deed bijna niksKuroto schreef:Welkom![]()
kopkast brand en een paar lichtjes op het speelveld de kast zelf is hier en daar wel wat beschadigd,
de kopkast sleutel is er ook niet bij dus dat word uitboren
maar het speelveld is wel in orde mits wat opkuis werk eraan
Welkom Nick!
Tof dat je de weg gevonden hebt naar Flipperforum.
Je zegt dat je de HS gekocht hebt in Landen. Ben je zelf van daar ergens in de buurt?
Verder wou ik je ook even doorverwijzen naar het technische forum als je oplossingen zoekt voor problemen met je flipperkast. We zitten hier in het "Even voorstellen" forum.
Je zegt dat je de HS gekocht hebt in Landen. Ben je zelf van daar ergens in de buurt?
Verder wou ik je ook even doorverwijzen naar het technische forum als je oplossingen zoekt voor problemen met je flipperkast. We zitten hier in het "Even voorstellen" forum.
No shirt. No shoes. No pinball.
- Kuroto
Wilt niet meteen zeggen dat de transfo stuk is, ik heb eerder de indruk dat het CPU-bord niet opstart dan.Commando schreef: denk dat de baterijen leeg of transfo stuk is ,heb de stekker erin gestoken en deze deed bijna niks
kopkast brand en een paar lichtjes op het speelveld de kast zelf is hier en daar wel wat beschadigd,
de kopkast sleutel is er ook niet bij dus dat word uitboren
maar het speelveld is wel in orde mits wat opkuis werk eraan
Kan een makkelijke fix zijn, maar kan ook zuurschade van uitgelopen batterijen zijn, wat dan weer een kostelijke grap wordt.
Ik persoonlijk zou 'm waarschijnlijk wel kopen, maar dan moet echt ALLES erbij zijn (ik denk bijvoorbeeld aan de zwaailichten...) en 't speelveld heel mooi zijn. Ik heb ook al mensen gekend die een flipper kochten en waar de printen gedeeltelijk weg waren...
Als je niet technisch aangelegd bent zou ik deze eerlijk gezegd laten gaan. Als je wat meer van elektronica kent kan je de gok wagen om bijvoorbeeld meer van flipperkasten te leren.
-
Beste ik woon in Temse dit is tegen Sint-niklaasdiesel64 schreef:Welkom Nick!
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Best is eerst voor jezelf uitmaken of de flipperhobby vooral om het spelen gaat, of ook om het leren repareren (en of je wat van electronica kent) of niet.Kuroto schreef:Als je niet technisch aangelegd bent zou ik deze eerlijk gezegd laten gaan. Als je wat meer van elektronica kent kan je de gok wagen om bijvoorbeeld meer van flipperkasten te leren.
Is flipperen het belangrijkste, zoek dan aub een goed werkende kast.. hier en daar zijn wel betrouwbare kasten te vinden (bv op dit forum) en daar ga je veel plezier van hebben. Want wil je enkel spelen en denk je van eenvoudig een kapotte kast te kopen, dan kan dat eindigen met veel kosten en frustratie en binnen 6 maand tot een jaar verkoop je alles met verlies en zoek je een andere hobby.. en dat is dan ook spijtig.
Op een werkende kast gaat soms ook wel iets kapot, maar meestal kleinere dingen (draadje los, kapotte switch, ..) en zo leer je geleidelijk aan wat van de werking en reparaties. Het is ook veel gemakkelijker om te begrijpen hoe alles werkt op een kast die werkt, dan op een defecte kast te proberen uitzoeken hoe iets zou moeten werken en waarom het dat niet doet..
Maar als je wat van electronica kent of het wil/kan leren, start gerust met een defecte kast. Er zijn genoeg mensen voor wie het repareren en knutselen enz een groot deel van de hobby is (mezelf ook) en enkel spelen niet het allerbelangrijkste.