Het gezegde "een man, een woord" is hier heel erg toepasselijk.

De kast, die dan nota bene nog door Dim zelf werd geleverd (!!) is gewoonweg in een ongelooflijke staat.
Hopelijk kunnen we in de toekomst nog meerdere keren "zaken" doen.

Dit kan ik alleen maar bevestigen!Wistiti schreef:Een hele dikke +1 voor Dimitri (kletmarjet) voor het afleveren van een prachtige kast.
Het gezegde "een man, een woord" is hier heel erg toepasselijk.![]()
De kast, die dan nota bene nog door Dim zelf werd geleverd (!!) is gewoonweg in een ongelooflijke staat.
Hopelijk kunnen we in de toekomst nog meerdere keren "zaken" doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na wat communicatie problemen toch een leuke flipper opgehaald bij Jack. Is nog een project, maar daar was de prijs ook naar. +1p_treintje schreef:+1 voor Jack Hagé voor het halen en brengen van mijn flipper
Beetje klote inderdaad, maar ik kan me best voorstellen dat je als verkoper terugkomt op een verkoopafspraak. Het is niet 100% kosjer, dat ben ik met je eens, maar de verkoper houdt mijns inziens ten alle tijden het recht om de afspraak ongedaan te maken zolang er niet is (aan-)betaald. Dit heeft ook te maken met het feit dat VERkopers ook vaak last hebben van afspraken die niet worden nagekomen. Ik heb ook al een paar keer een kast "gereserveerd" en dan krijg je na een week een mailtje dat het niet door gaat (terwijl je wel in die week diverse andere kopers hebt weggewuifd). Of je hoort gewoon helemaal niets meer... Laten we eerlijk zijn: het maken van een "gentlemen's agreement" is al lang niet meer van deze tijdfantomas schreef:Het ging om die Fishtales die te koop stond op marktplaats.
Zwarte panter had ook gekeken voor die denk ik , maar kon die niet gaan ophalen.
Ik had de verkoper dan gemaild en een prijs afgesproken.
Hij ging die voor mij reserveren tot komende zaterdag.
Nu mail ik hem vandaag terug om verder af te spreken en krijg ik een eerste mail terug waarin staat: De verkoop van de Fishtales gaat helaas niet door, sorry.
Even later een tweede mail: Vind het wel een beetje lullig , maar de jongens willen hem in de gezamelijke gameroom hebben hier in Almere van steunpunt flevoland.
...
Allemaal goed en wel, maar als ik een afspraak maak, hou ik me daar ook aan. Anderen blijkbaar niet...
Ik twijfel trouwens aan dat verhaal van steunpunt flevoland, maar op den duur zou je aan alles beginnen twijfelen natuurlijk.