Langs deze weg wil mijzelf even voorstellen: mijn naam is Peter en woon samen met mijn vriendin en dochtertje in het prachtige Standdaarbuiten(Brabant, Nederland). Sinds kort hebben we een nieuw huis met een grote bijkeuken. Invulling daarvoor was snel gevonden: een flipperkast! Enkele bekeken en uiteindelijk een Sega Baywatch gekocht. Kabinet is netjes van kleur maar helaas wel beschadigd met een sleutel. Speelveld is netjes maar ontzettend vies. Ik ben geen deskundige op flipperkast gebied maar ben redelijk handig en ik hoop de kast netjes en goed werkend te krijgen met hopelijk wat hulp van forumleden. Inmiddels ben ik begonnen met het cleanen van het speelveld en vervangen van rubbers en kapotte lampjes. Dit is allemaal goed zelf te doen met wat geduld en het juist gereedschap. Helaas bracht de eerste keer spelen een verhitte spoel voort en daarnaast constateerde ik een niet werkende spoel. Spoel inmiddels vervangen door een nieuwe maar die doet helaas niets....... Bij de niet werkende spoel hing een draadje los. Deze gesoldeerd en jawel hij deed het. Helaas maar voor vijf min