Loosing control?

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
aamjanssen
Berichten: 456
Lid geworden op: 09 jul 2012, 12:14
Real name: Anthony

Re: Loosing control?

Bericht door aamjanssen » 15 apr 2013, 11:48

Hoe wil je dat aanpakken en wat wil daar mee bereiken?

Gebruikersavatar
Piggy
Berichten: 166
Lid geworden op: 01 apr 2013, 13:48
Real name: Thijs
Locatie: The Netherlands

Re: Loosing control?

Bericht door Piggy » 15 apr 2013, 18:23

En het gaat verder:

Libacars was toch gestopt!!

Beschrijving

Ik dacht dat libacars gestopt was met verzamelen?
Heeft zelf een advertentie op marktplaats gezet!!
In ieder geval belachelijke advertentie, denk je nou echt dat als je met je geld rondzwaait je de kasten zomaar van de mensen kunt kopen??
Door jou toedoen krijgen de liefhebbers geen flippers meer, en drijf je de prijzen alleen maar op.
Niet echt symphatiek, in ieder geval neem ik je dit niet in dank af.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

BEDREIGD door Libacars:

Beschrijving

U biedt uw flipperkast aan aan Libacars,
u komt een prijs overeen.
Vervolgens komt een stel ongure personages de kast ophalen maar weigert de overeengekomen prijs te betalen.
Gaat u daar niet mee accoord dan wordt u botweg bedreigd.

Is dit u ook overkomen?
NEEM CONTACT OP MET DE POLITIE.
Er wordt inmiddels een dossier aangelegd over deze oplichter.
In play: WH2o, NBAFB
In restoration: IJ

nlcortana
Berichten: 96
Lid geworden op: 19 jan 2013, 17:32
Real name: Johan van Althuis
Locatie: The Netherlands

Re: Loosing control?

Bericht door nlcortana » 15 apr 2013, 18:35

Hij mag mijn gotlieb sys80 wel komen halen voor €100 meer dan de markt waarde :-P

Sent from my LT22i using Tapatalk 2

Gebruikersavatar
knutselsmurf
Berichten: 121
Lid geworden op: 26 nov 2011, 18:30
Real name: John
Locatie: The Netherlands

Re: Loosing control?

Bericht door knutselsmurf » 15 apr 2013, 19:22

En weer een waarschuwing op MP
Zie onderstaande tekst van marktplaats,lijkt mij toch echt een waarschuwing voor dergelijke praktijken.
En een gewaarschuwd mens telt voor twee

U biedt uw flipperkast aan aan Libacars,
u komt een prijs overeen.
Vervolgens komt een stel ongure personages de kast ophalen maar weigert de overeengekomen prijs te betalen.
Gaat u daar niet mee accoord dan wordt u botweg bedreigd.

Is dit u ook overkomen?
NEEM CONTACT OP MET DE POLITIE.

Gebruikersavatar
knutselsmurf
Berichten: 121
Lid geworden op: 26 nov 2011, 18:30
Real name: John
Locatie: The Netherlands

Re: Loosing control?

Bericht door knutselsmurf » 15 apr 2013, 19:32

nlcortana schreef:Was nu ook weer een sympathisant die waarschuwde voor LIBACARS op MP. Advertentie is inmiddels verwijderd. Toch zouden we met zijn allen een front kunnen vormen door af te spreken welke userw structureel bij MP rapporteren

Sent from my LT22i using Tapatalk 2

Hee Johan,

Ik denk dat er zo weer een nieuw account is aangemaakt en als hij dan goochem is dan doet hij het zelfs onder een andere naam en sta je weer met lege handen,lijkt mij dus wel wat moeilijk.
Maar er eens over te discuseren is nooit verkeert natuurlijk. :good:

Gebruikersavatar
spacecake
Berichten: 525
Lid geworden op: 02 aug 2012, 23:00
Real name: Ferry
Locatie: The Netherlands

Re: Loosing control?

Bericht door spacecake » 15 apr 2013, 19:59

't is soms wel goed,dat deze kerels merken,dat ze niet worden gewaardeerd met dit soort praktijken....
En onder een andere naam Adverteren werkt echt niet zo goed hoor,je merkt aan de schrijfwijze meestal toch wel,dat het om dezelfde oplichters gaat...
Collection: TSPP,JJP potc CE,[Medieval remake[/b],Wizard of Oz LE and MB remake

Out: Bride of Pinbot,Time Machine,T.O.T.A.N

aamjanssen
Berichten: 456
Lid geworden op: 09 jul 2012, 12:14
Real name: Anthony

Re: Loosing control?

Bericht door aamjanssen » 17 jul 2013, 19:23

Iemand recentelijk nog ervaringen met Libacars opgedaan? Had wel eens graag geweten welke van die verhalen nu allemaal waar zijn en welke toch niet gehaal naar waarheid zijn.

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: Loosing control?

Bericht door Jiggy » 17 jul 2013, 19:38

Ken hem persoonlijk niet, weet niet wleke verhalen er de rondte doen ook

weet wel dat hij op alle kasten aast die te koop komen, zo goedkoop mogelijk kasten opkoopt en soms letterlijk een uur na het ophalen het gelijk voor het dubbele te koop zet zonder er een vinger naar uit te steken.
Nu zijn er wel meer die dat doen, maar meestal kijken ze een kast na, wordt hij geshopped etc, dan vind ik het toch nog anders.
Maar dit is echt letterlijk kast kopen met intentie om direct door te verkopen voor zoveel mogelijk, van dat soort praktijken ben ik wat minder van gecharmeerd doorgaans, dat is een beetje de hobby van anderen om zeep helpen op die manier

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Loosing control?

Bericht door Cenobyte » 17 jul 2013, 20:52

Kent iemand ene Mario die op een agressieve manier flippers koopt? (ja, nee, niet ik uiteraard :lol: )

Ik kreeg laatst een beetje een angstige blik toen ik me voorstelde bij het ophalen van een flipper, want iemand had gewaarschuwt voor ene Mario die op een agressieve manier flippers koopt, met een paar man langs komt en mensen intimideert (beetje bekend verhaal wel, maar volgens mij heet die kerel toch geen Mario?).

Het kan zijn dat die mevrouw het verkeerd had verstaan natuurlijk of een aantal namen door elkaar haalde, maar ik moest mijn best doen om het vertrouwen even terug te winnen en haar ervan te overtuigen dat ik die persoon niet was :mrgreen:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: Loosing control?

Bericht door Jiggy » 17 jul 2013, 21:10

Nooit eerder gehoord zo'n verhaal? Wat doet dat figuur dan??

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Loosing control?

Bericht door Cenobyte » 17 jul 2013, 21:20

Jiggy schreef:Nooit eerder gehoord zo'n verhaal? Wat doet dat figuur dan??
Eigenlijk leek het erg veel op het verhaal wat ik over die Libacars had gehoord. Men komt met een paar man langs, kraakt de kast af en probeert zo de prijs omlaag te krijgen om vervolgens de klant te intimideren als men niet met de lagere prijs akkoord gaat. De vorige potentiele koper die bij die mevrouw langs was geweest had ze gewaarschuwd voor ene Mario, want die probeerde de prijs te drukken, kwam met een paar man langs, etc. Beetje vreemd verhaal, maar veel details wist ze ook niet. Ik voelde me als naamgenoot wel een beetje lullig, uiteraard. :?
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Loosing control?

Bericht door Baron Shadow » 17 jul 2013, 22:09

En de kast nog mee gekregen voor een stuk minder :lol:

Verhaal had ik inderdaad gelezen ergens mbt Libacars maar weet niet hoe die vent verder heet.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

aamjanssen
Berichten: 456
Lid geworden op: 09 jul 2012, 12:14
Real name: Anthony

Re: Loosing control?

Bericht door aamjanssen » 17 jul 2013, 22:17

Ik weet hoe die heet, maar heb al een paar discussies met hem achter de rug. Ik vroeg me dus alleen af of er mensen waren die ook ervaring met hem hadden.

Ik heb niet echt een probleem met handelaren.Ik vind alleen dat ze ook wat moeten doen voor hun geld en het ook eerlijk doen. Dat ze winst maken, oké, hun moeten ook leven en het is hun werk en voor ons is het hobby. Waar ik wel een probleem mee heb is kasten aftroggelen, goedkoop mee nemen en direct doorschuiven zonder poetsen OID voor te veel geld.

Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: Loosing control?

Bericht door Scaryflippers » 17 jul 2013, 22:38

ik heb al 2 flipper gekocht bij Libacars eentje heb ik 3maand later verkocht voor €300. meer het was een batman forever en die zag er super uit ik denk dat Arno hem nu heeft. de andere flipper was een elvira in tamelijk goede staat verder nooit problemen gehad met die gast (Bas) hij doet in 2dehands auto en die lui hebben allemaal een rare manier van kopen dat is ook een beetje normaal als het je brood winning is dat je er iets mee wil verdienen hoeveel flipper kan je op MP kopen voor een prijs waar je nog op kan verdienen dat zijn er niet veel . :pin: :pin:

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3022
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: Loosing control?

Bericht door Q » 18 jul 2013, 07:12

Cenobyte schreef:De vorige potentiele koper die bij die mevrouw langs was geweest had ze gewaarschuwd voor ene Mario, want die probeerde de prijs te drukken, kwam met een paar man langs, etc.
De Mario die wij kennen doet net het tegenovergestelde... :lol: :lol: :lol:
*** Q is good for you !! ***

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Loosing control?

Bericht door Cenobyte » 18 jul 2013, 07:13

Baron Shadow schreef:En de kast nog mee gekregen voor een stuk minder :lol:
Ja, nadat ik mijn honkbalknuppel uit de auto had gehaald ging er zo een paar honder af.
Oeps, betrapt :mrgreen:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Plaats reactie