Earl Vego
Earl Vego
Dag beste mensen,
Ik ben nieuw hier en stel me even voor.
Ik ben bijna 30 en heb het flipperen opnieuw ondekt door pinball arcade op ipad.
Ik herinner me nog goed Funhouse en Whirlwind van uit de cafetaria van toen ik als klein manneke op sportkamp ging.
Ik heb een vorig jaar een oude flipper gekocht die ik wou restaureren maar het is er nog niet van gekomen...
Ik heb wat beginnen rondneuzen op internet en ik ben verbaasd dat zoveel mensen hiermee bezig zijn. Machtig!
Groeten
Tom
Ik ben nieuw hier en stel me even voor.
Ik ben bijna 30 en heb het flipperen opnieuw ondekt door pinball arcade op ipad.
Ik herinner me nog goed Funhouse en Whirlwind van uit de cafetaria van toen ik als klein manneke op sportkamp ging.
Ik heb een vorig jaar een oude flipper gekocht die ik wou restaureren maar het is er nog niet van gekomen...
Ik heb wat beginnen rondneuzen op internet en ik ben verbaasd dat zoveel mensen hiermee bezig zijn. Machtig!
Groeten
Tom
Re: Earl Vego
Thanks
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Welkom Tom.
Wat voor kast had je gekocht?
Wat voor kast had je gekocht?
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Space invaders met wat werk aan. Kzag het volledig zitten tot ik zag hoeveel electronica er wel in zo'n kast zit...
Welgekomen, Tom !
Graaf kastje, Space Invaders. Toch als ze werkt...

Graaf kastje, Space Invaders. Toch als ze werkt...

*** Q is good for you !! ***
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Welkom 
En die Space Invaders zijn eigenlijk nog vrij eenvoudig om te repareren qua electronica..
op pinrepairs.com en pinwiki.com vind je meer info..

En die Space Invaders zijn eigenlijk nog vrij eenvoudig om te repareren qua electronica..
op pinrepairs.com en pinwiki.com vind je meer info..
-
- Real name: Reynheere Ivan
Welkom Tom! 

- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom hier Tom

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Tom 

Allen bedankt voor het warme onthaal