Welkom!
Daytona USA is mijn middle name ^^ Heb er denk ik al zeker meer dan 10 twins gehad de afgelopen 3-4 jaar.
Kijk voor wat tips&tricks eens naar:
http://www.flipperforum.be/viewtopic.php?f=35&t=3222
de houten variant is nog wel redelijk te vinden, vaak wel in matige staat, en helaas overlijdt het ene gameboard na de andere, vandaar dat Daytona USA steeds schaarser wordt.
De (veel mooiere) variant met plastic zijkappen is inmiddels heel lastig te vinden, en vaak ook een stuk duurder. Er is ook een deluxe variant, maar die vind ik persoonlijk helemaal k*t.
Echt in hele goede staat wordt heel moeilijk vrees ik, of heel erg duur.
Naar mijn ervaring is Daytona USA ook een vrij dure kast om te onderhouden en is enige technische kennis toch wel mooi meegenomen, er gaat binnen een paar maanden altijd wel wat kapot wat je moet vervangen, repareren of laten repareren. Onderdelen zijn duur, vooral de gameboards gaan voor honderden euro's.
Dingen zijn ook erg kwetsbaar, ik heb vaak zat gehad dat ik een werkende kast inlaad, thuis aankom, en onderweg de gameboards zijn overleden ^^
Enige tip die ik kan geven, let goed op wat je koopt en let op 3D grafische errors...