Transport flipper.
-
- Real name: martijn de keijzer
- Contacteer:
Transport flipper.
Hoihoi
Er is mij een kast aangeboden waar ik wel interesse in heb,alleen staat die in Berlijn.
Heeft iemand enig idee wat het kost om die naar Nederland te krijgen.
En zal een flipperkast op een pallet van 1.20 passen.
Mvg
Er is mij een kast aangeboden waar ik wel interesse in heb,alleen staat die in Berlijn.
Heeft iemand enig idee wat het kost om die naar Nederland te krijgen.
En zal een flipperkast op een pallet van 1.20 passen.
Mvg
Re: Transport flipper.
Past op europallet.
Wil de verkoper m veilig voor je op een pallet zetten (en heeft hij een pallet beschikbaar uberhaupt) en helemaal inpakken? Transporteur vervoert enkel een pallet van a naar b, niks meer, niks minder.
Reken zeker op een euro of 300 minimaal, ik denk zelfs ietsje meer.
Kijk erg uit met dit soort aankopen op afstand, je zal de eerste niet zijn die een kast in andere staat krikgt dan op de foto's. Probeer van personen met al wat reputatie/feedback te kopen.
Wil de verkoper m veilig voor je op een pallet zetten (en heeft hij een pallet beschikbaar uberhaupt) en helemaal inpakken? Transporteur vervoert enkel een pallet van a naar b, niks meer, niks minder.
Reken zeker op een euro of 300 minimaal, ik denk zelfs ietsje meer.
Kijk erg uit met dit soort aankopen op afstand, je zal de eerste niet zijn die een kast in andere staat krikgt dan op de foto's. Probeer van personen met al wat reputatie/feedback te kopen.
-
- Contacteer:
Daar heb je zeker gelijk in, maar goed je zal toch iets moeten.
Het is een kwestie van vertrouwen.
En mocht er ooit iets zijn heb je alsnog zijn adres.
Het is een cv sample
En ik ga ervanuit dat hij hem wil inpakken.
Is het überhaupt verstandig om de sample edition te kopen.
Als ik me niet vergis zijn er niet veel van gemaakt en zijn de veranderingen/verbeteringen nihil vergeleken met de productie kast.
Het is een kwestie van vertrouwen.
En mocht er ooit iets zijn heb je alsnog zijn adres.
Het is een cv sample
En ik ga ervanuit dat hij hem wil inpakken.
Is het überhaupt verstandig om de sample edition te kopen.
Als ik me niet vergis zijn er niet veel van gemaakt en zijn de veranderingen/verbeteringen nihil vergeleken met de productie kast.
Sommige Samples/prototypes zijn meer waard de de productie variant (zeldzamer), sommigen juist weer niet. Van CV weet ik het niet, er staat me bij dat op het speelveld sommige artwork met stikkers is gedaan ipv geprint op het speelveld, en de Ringmaster is volgens mij net anders.
Ik zou niet van al teveel uitgaan en e.e.a. zeker dubbelchecken en afstemmen met de verkoper en niet al teveel aan het lot overlaten onder het mom vertrouwen. Sommigen pleuren een kast op een pallet (letterlijk), als je geluk hebt tapen ze de kopkast vast en weg ermee. Als je weet hoe een transporteur met pallets omgaat...Dat scenario wil je echt niet...
Transport is het risico van de koper, als die flipperkast helemaal beschadigd aankomt, is het jouw probleem en niet die van de transporteur of verkoper...
En je kan wel iemands adres, paypal nr of rekeningnummer hebben (alhoewel het type persoon wat mensen op wil lichten doorgaans erg goed weet dit soort zaken te omzeilen) het blijft heel vervelend als je niet goed dubbelchecked en zaken niet goed afspreekt.
Ik zou persoonlijk bij aankoop van een eerste flipper, met beperkte kennis, nooit een kast ongezien uit het buitenland kopen, maargoed dat is ieder voor zichzelf.
Ik zou niet van al teveel uitgaan en e.e.a. zeker dubbelchecken en afstemmen met de verkoper en niet al teveel aan het lot overlaten onder het mom vertrouwen. Sommigen pleuren een kast op een pallet (letterlijk), als je geluk hebt tapen ze de kopkast vast en weg ermee. Als je weet hoe een transporteur met pallets omgaat...Dat scenario wil je echt niet...
Transport is het risico van de koper, als die flipperkast helemaal beschadigd aankomt, is het jouw probleem en niet die van de transporteur of verkoper...
En je kan wel iemands adres, paypal nr of rekeningnummer hebben (alhoewel het type persoon wat mensen op wil lichten doorgaans erg goed weet dit soort zaken te omzeilen) het blijft heel vervelend als je niet goed dubbelchecked en zaken niet goed afspreekt.
Ik zou persoonlijk bij aankoop van een eerste flipper, met beperkte kennis, nooit een kast ongezien uit het buitenland kopen, maargoed dat is ieder voor zichzelf.
-
- Contacteer:
Hoi
Thanks voor je reactie, je hebt zeker een punt kwa transporteren, ben zelf chauffeur geweest.
En kwa inpakken en intapen zouden goede afspraken over gemaakt moeten worden.
Kwa cv sample heb je gelijk van de ringmaster de sample is skinned.
Sommige kleuren zijn gewijzigd en op de instructiefst zit een typefout.
Nu snap ik dat er een soort vlek zit tussen de volts en nu lijkt het er inderdaad een soort van sticker te zijn en dat is echt een afknapper aangezien de kast ex transport 5000 euro zou kosten,hij is wel in topstaat dat wel.
Ik ga er eens goed over nadenken. T punt is dat ik het allerliefst een cv wil en dit is de tweedde die me is aangeboden.(de andere had net teveel playfield sporen.)
Thanks voor je reactie, je hebt zeker een punt kwa transporteren, ben zelf chauffeur geweest.
En kwa inpakken en intapen zouden goede afspraken over gemaakt moeten worden.
Kwa cv sample heb je gelijk van de ringmaster de sample is skinned.
Sommige kleuren zijn gewijzigd en op de instructiefst zit een typefout.
Nu snap ik dat er een soort vlek zit tussen de volts en nu lijkt het er inderdaad een soort van sticker te zijn en dat is echt een afknapper aangezien de kast ex transport 5000 euro zou kosten,hij is wel in topstaat dat wel.
Ik ga er eens goed over nadenken. T punt is dat ik het allerliefst een cv wil en dit is de tweedde die me is aangeboden.(de andere had net teveel playfield sporen.)
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Voor dit bedrag (aankoop) zou ik hem zelf halen. Die 300 euro ben je zelf niet kwijt aan benzine.
Het enigste dat je er moet insteken is tijd.
Het enigste dat je er moet insteken is tijd.
IFPA Country Director Belgium
- J.Verheggen
- Real name: Jasper Verheggen
je geeft zelf aan dat je transporteur bent geweest, wat let je om even een busje te huren bij bo-rent of dergelijke en even naar Berlijn te tuffen? kost je minder dan de verzendkosten, en bespaard je 'nare' verrassingen 

Zonder relais is er geen bal aan.
www.wipperflinkel.nl
www.wipperflinkel.nl
-
- Contacteer:
Ik denk inderdaad wel dat jullie een punt hebben.
En of ik moet wachten of ik moet er inderdaad zelf heen tuffen.
Ik heb een transportbedrijf gesproken en die begint er nog niet eens aan.
Maar goed wat is dit moeilijk je eerste kast haha.
En of ik moet wachten of ik moet er inderdaad zelf heen tuffen.
Ik heb een transportbedrijf gesproken en die begint er nog niet eens aan.
Maar goed wat is dit moeilijk je eerste kast haha.
-
- Real name: Rob Overdijk
Stel jezelf even de volgende vraag, zou je ongezien een auto voor 5.000 euro kopen? Nee dus, en ook al zou deze kast precies zo zijn als deze door de verkopende partij wordt aangeboden, dan wil je echt niet dat deze met een transporteur meegaat.
Huur gewoon inderdaad een busje, maak er desnoods met een paar vrienden een dagtripje van. Dan kun je ter plekke samen de kast beoordelen en een weloverwogen keuze maken. Wellicht lukt het je zelfs nog om een paar honderd euro af te pingelen, het is face-to-face met een pak flappen in je broekzak nu eenmaal makkelijker onderhandelen. En als je uiteindelijk besluit tot aankoop over te gaan, dan is op dat moment niets leuker dan met zo'n aankoop in de laadruimte weer terug naar huis te kunnen rijden. Suc6 in ieder geval.
Huur gewoon inderdaad een busje, maak er desnoods met een paar vrienden een dagtripje van. Dan kun je ter plekke samen de kast beoordelen en een weloverwogen keuze maken. Wellicht lukt het je zelfs nog om een paar honderd euro af te pingelen, het is face-to-face met een pak flappen in je broekzak nu eenmaal makkelijker onderhandelen. En als je uiteindelijk besluit tot aankoop over te gaan, dan is op dat moment niets leuker dan met zo'n aankoop in de laadruimte weer terug naar huis te kunnen rijden. Suc6 in ieder geval.
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Ja vooral..robbie1976 schreef:Wellicht lukt het je zelfs nog om een paar honderd euro af te pingelen, het is face-to-face met een pak flappen in je broekzak nu eenmaal makkelijker onderhandelen.

Als de koper weet dat je een busje gehuurd hebt en heel die afstand speciaal gedaan hebt, dan gaat die niet snel ingaan om nog even wat van de prijs te doen. Als de kast echt verkeerd is voorgesteld dan rijd je leeg terug.
Proberen er 100 euro af te doen zal waarschijnlijk niet werken..
Mijn standaard antwoord wanneer iemand een kast komt kopen en wat van de prijs wil afdoen omdat hij van ver moet komen: mijn schuld niet dat u zo ver woont..

- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Mijn advies zou vooral zijn: als dit je allereerste flipper wordt, koop dan een normale CV, geen 'prototype' (nog even terzijde latend of het wel echt is of een fake...).
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
is het een prototype of een early production?
heb je wat foto's?
heb je wat foto's?
Bij een beetje verkoper is dit natuurlijk kansloos.robbie1976 schreef:Wellicht lukt het je zelfs nog om een paar honderd euro af te pingelen, het is face-to-face met een pak flappen in je broekzak nu eenmaal makkelijker onderhandelen.
Iemand die een busje huurt en honderden kilometers aflegt voor een flipper, heeft niet de beste papieren om ter plekke nog wat af te pingelen

- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
Euh JA!robbie1976 schreef:Stel jezelf even de volgende vraag, zou je ongezien een auto voor 5.000 euro kopen?
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!