een groentje
een groentje
hoi
De naam is tony , en probeer al een jaar of 2, me met flippers , arcades en juboxen bezig te houden , maar momenteel al ook 2 jaar druk bezig met verbouwen , en eigenlijk te weinig tijd om verder te doen aan de renovaties,
maar toch probeer ik tussendoor mijn hobby bij te houden ik denk nog een maand of 2 en dan zijn de verbouwingen achter de rug en storten we er ons 200% op , maar ondertussen al heel veel interesante artikels hier gelezen lijkt me een heel plezant forum, en nog vergeten ik ben van gentbrugge / bij gent (regio vogelhoek)
voila dat was het zo wat
groeten
tony
De naam is tony , en probeer al een jaar of 2, me met flippers , arcades en juboxen bezig te houden , maar momenteel al ook 2 jaar druk bezig met verbouwen , en eigenlijk te weinig tijd om verder te doen aan de renovaties,
maar toch probeer ik tussendoor mijn hobby bij te houden ik denk nog een maand of 2 en dan zijn de verbouwingen achter de rug en storten we er ons 200% op , maar ondertussen al heel veel interesante artikels hier gelezen lijkt me een heel plezant forum, en nog vergeten ik ben van gentbrugge / bij gent (regio vogelhoek)
voila dat was het zo wat
groeten
tony
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Re: een groentje
Welkom hier Tony en veel succes met de afwerking van de verbouwingen

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
hoi
ja dat zal wel lukken zeker , maar begin een beetje ongeduldig te worden om iets meer met de kastjes bezig te zijn , ik probeer tussendoor heel veel te lezen over herstellingen , en tips te verslinden ,....
ben van opleiding trouwens electrotechnieker ,en hou het liefst van EM modellen , al zou ik graag ooit een LOR bezitten of een wheel of fortune ,
grtz
tony
Ps schoon poes trouwens !
ja dat zal wel lukken zeker , maar begin een beetje ongeduldig te worden om iets meer met de kastjes bezig te zijn , ik probeer tussendoor heel veel te lezen over herstellingen , en tips te verslinden ,....
ben van opleiding trouwens electrotechnieker ,en hou het liefst van EM modellen , al zou ik graag ooit een LOR bezitten of een wheel of fortune ,
grtz
tony
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Tony 

- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
tony schreef:hoi
grtz
tony
Wheel Of Fortune, goeie keuze! zeer ondergewaardeerde kast!
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Welkom en ook weer eens iemand die em'ers ook weet te waarderen 

Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- johnware
- Real name: John van Gerwen
- Contacteer:
Welkom Tony,
Laten we hopen dat de verbouwing snel gedaan is en dat je je kunt storten op de flippers
Laten we hopen dat de verbouwing snel gedaan is en dat je je kunt storten op de flippers

Gehad:
- - Truck Stop
- Haunted House
- CFTBL
- Demolition Man-Williams, 1994
- - Tales From The Crypt-Data East,1993
Welkom, Tony !
Er woont alvast iemand met een ferme collectie in Gentbrugge...

Er woont alvast iemand met een ferme collectie in Gentbrugge...

*** Q is good for you !! ***
-
- Real name: Rubbere Robby
YOooo den Tony,
welkom hier en succes met je verbouwingen idd...
Vanuit Mol véél flipperplezier en leuke
tournooien gewenst.
Den Rob.
welkom hier en succes met je verbouwingen idd...
Vanuit Mol véél flipperplezier en leuke

Den Rob.