http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Niet echt raar.. mensen die niets van flipperkasten kennen die weten niet waar ze wel of niet moeten op letten.pinballraw schreef:Toch raar; hij weet wel dat hij van williams is maar omschrijft alleen Madness met een bewegend kasteel.
Had je toevallig iemand in gedachten ??jippen schreef:of staat er deze middag al iemand anders aan de deur met meer flappen ?
Denk ik ook.jay-jay schreef:kdenk dat die adv. fake is
Persoonlijk denk ik dit ook.kdenk dat die adv. fake is
Dat maakt niet uit. Als gelijk wat tegenwoordig heel goedkoop online komt mag je nog de eerste zijn en vragen om het zoekertje te verwijderen, ze zullen 99% zeker mails krijgen met veel hogere biedingen en dan heb je het weeral niet. Komt ook door de populariteit van dat 2ehands kopen é. Vroeger ging dit nog omdat het wat langer duurde voordat dit opgemerkt werd. Ik ken zo mensen die eerst bellen, ze mochten het meteen afhalen en dan kom je aan de deur: het is al verkocht iemand heeft het 5 dubbel geboden. Je kan er niet veel aan doen. (Ik spreek niet over flipperkasten maar verzamelen in het algemeen).MasterT1984 schreef:hehe dedju, waarom ziet ne mens zulke aanbiedingen altijd te laat![]()
als het echt is zal de Lucky buyer een mooie zaak doen
idd, dacht ik ookHenry schreef:Ik heb het vermoeden dat deze nu te koop staat op mp voor 8k
Ja idd dat lijkt mijn ook dat je nog een jaartje wacht met te koop zetten!Henry schreef:als je logisch nadenkt zet je dat nu niet te koop en wacht je tot dat het een beetje in de vergeet put terecht gekomen is, nu spreekt iedereen nog over die MM van 1500, die dan voor 3000 zou weggegaan zijn...robert, MM, 12 jaar in privegebruik, nieuwe batterijen
dun d schreef:Ben vandaag in de jacht naar een nieuwe flipperkast bij twee kerels geweest. Het was echt kansloos die mannen hadden in 1 maand tijd 30 kasten van met name marktplaats gekocht. Ze hadden van toeten nog blazen verstand en het enige doel was om zsm geld te verdienen (gaven ze ook gewoon toe, ze waren pas net begonnen). In principe willen ze iedere dmd onder de 1000 euro zsm kopen om hem dezelfde dag maar weer aan te bieden. Toen ik er aankwam dacht ik echt dit is het einde van de hobby. Althans het zoeken naar kasten buiten het forum om. Er is gewoon dus niets meer te koop op marktplaats tenzij je de hele dag alles in de gaten houdt en per direct overal naartoe rijdt en daar nog wat extra druk op de verkopende partij zet. Wat ik zo snel kon zien hadden ze daar al vier kasten staan die de afgelopen week op marktplaats stonden. Normaal zou ik dit niet posten maar dit was wel mijn all-time deceptie na meer dan 10 jaar in de hobby. Kasten worden aangeboden alsof ze in topstaat zijn nou niets is minder waar!
Dat zou ik ook graag weten.Bingovit schreef:
![]()
En bij welke heren mag dit wel wezen die de hobby verneuken?
So ? What's new ?dun d schreef:Ben vandaag in de jacht naar een nieuwe flipperkast bij twee kerels geweest. Het was echt kansloos die mannen hadden in 1 maand tijd 30 kasten van met name marktplaats gekocht. Ze hadden van toeten nog blazen verstand en het enige doel was om zsm geld te verdienen (gaven ze ook gewoon toe, ze waren pas net begonnen). In principe willen ze iedere dmd onder de 1000 euro zsm kopen om hem dezelfde dag maar weer aan te bieden. Toen ik er aankwam dacht ik echt dit is het einde van de hobby. Althans het zoeken naar kasten buiten het forum om. Er is gewoon dus niets meer te koop op marktplaats tenzij je de hele dag alles in de gaten houdt en per direct overal naartoe rijdt en daar nog wat extra druk op de verkopende partij zet. Wat ik zo snel kon zien hadden ze daar al vier kasten staan die de afgelopen week op marktplaats stonden. Normaal zou ik dit niet posten maar dit was wel mijn all-time deceptie na meer dan 10 jaar in de hobby. Kasten worden aangeboden alsof ze in topstaat zijn nou niets is minder waar!