Gez. Pinball 2000 computer of nucore
-
- Real name: Anthony
Gez. Pinball 2000 computer of nucore
Hallo mensen,
Ik kan een RFM krijgen voor niet te veel geld, echter is er geen computer bij en glasplaat. Om te kijken of de rest van de machine werkt zoek ik nog een computer om dit te testen.
Is er wellicht iemand die een computer te koop heeft?
Thanks
Ik kan een RFM krijgen voor niet te veel geld, echter is er geen computer bij en glasplaat. Om te kijken of de rest van de machine werkt zoek ik nog een computer om dit te testen.
Is er wellicht iemand die een computer te koop heeft?
Thanks
Laatst gewijzigd door aamjanssen op 30 mar 2013, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Pinball 2000 computer of nucore
Computer zal geen probleem zijn. Je kan er immers altijd Nucore in steken.
Een nieuwe glasplaat vinden daarentegen... Dat zal toch andere koek zijn, hoor. Veel geluk...
Een nieuwe glasplaat vinden daarentegen... Dat zal toch andere koek zijn, hoor. Veel geluk...
No shirt. No shoes. No pinball.
- jjj080
- Real name: JAN VERHEUEN
- Contacteer:
diesel64 schreef:Computer zal geen probleem zijn. Je kan er immers altijd Nucore in steken.
als je het onderste glas bedoelt, denk dat wij er nog eentje staan hebben
De carl had er ook nog 3 staan normaal gezien..diesel64 schreef: Een nieuwe glasplaat vinden daarentegen... Dat zal toch andere koek zijn, hoor. Veel geluk...
In: F14 Tomcat, NBA FB
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...
Wat betaal je die donorkast?
Heb indertijd Nucore zelf installed. Software alleen al kost 450€, dan nog nen x2 +5000 avec mb zien te vinden.
-Nucore; 450€
-22" Lcdke; 150€
-Pcke (X2 +5000); 300€
-Tweede PSU; 25€
Ong. 925€ + werk
Heb wel zelf de audio-card gehackt, vermits jij er geen hebt van oude p2000, zal je ze nog moeten aanschaffen, 130€.
Zit je al op 1100€
Weet niet wat een p2000 ruit kost, 150€?
*edit*
Net even gekeken, Software is uit de shop gehaald, en complete systemen (975€) zijn niet beschikbaar.
Heb indertijd Nucore zelf installed. Software alleen al kost 450€, dan nog nen x2 +5000 avec mb zien te vinden.
-Nucore; 450€
-22" Lcdke; 150€
-Pcke (X2 +5000); 300€
-Tweede PSU; 25€
Ong. 925€ + werk
Heb wel zelf de audio-card gehackt, vermits jij er geen hebt van oude p2000, zal je ze nog moeten aanschaffen, 130€.
Zit je al op 1100€
Weet niet wat een p2000 ruit kost, 150€?
*edit*
Net even gekeken, Software is uit de shop gehaald, en complete systemen (975€) zijn niet beschikbaar.
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
ik heb nog een moederbord en prismcard en beeldscherm liggen
-
- Real name: Anthony
Thanks voor alle info.
Het is inderdaad de vraag of het interessant is om deze op te knappen..... Er zijn inderdaad een paar vervelende dingen niet bij die toch wel cruciaal zijn
Nucore is blijk baar moeilijk te krijgen en toch ook nog relatief prijzig...... Iedereen IIG bedankt voor de info.
Het is inderdaad de vraag of het interessant is om deze op te knappen..... Er zijn inderdaad een paar vervelende dingen niet bij die toch wel cruciaal zijn
Nucore is blijk baar moeilijk te krijgen en toch ook nog relatief prijzig...... Iedereen IIG bedankt voor de info.
-
- Real name: Ronald
Re: Gez. Pinball 2000 computer of nucore
had laatst nog een complete set gezien ergens (Moederboard , prism, daugther , ROM kaart etc ) voor 620 euro... (beetje duur vind ik dat....