Sorry voor de vele geïnteresseerden.
Dus nog te koop big Buck Hunter voor €2800.
Niemand die wil ruilen.p_treintje schreef:BBH mag ook geruild worden met Spiderman, POCT, BDK, AVATAR, TRON, SHREK, AC/DC, THE ROLLING STONES, Ironman allemaal wel de pro versie.
Een zeer mooie congo mag ook nog wel.
Met serieus wat opleg dan!Baron Shadow schreef:Jahoor voor een Maverick
Wilde uwen BBH dan zo snel kwijt dat ge er nog geld bovenop geeft tegen ne Maverickp_treintje schreef:Met serieus wat opleg dan!
Sssst Gaia leest misschien mee!Baron Shadow schreef:Straks wordt je nog opgepakt voor dierenmishandeling
Ja want mijne koper is met de uwe gaan lopen ipv de mijne.zwartepanter schreef:Goh, ik heb mss wel interesse in de BBH....
Ik ben blij voor u dat de uwe verkocht is geraakt want die stond al lang te koop, de mijne zal ook wel eens verkocht geraken zeker.zwartepanter schreef:Ho ho Joeri! Die had mij eerst gecontacteerd wéken geleden, hij vertelde me dat hij pas met jou contact had gehad, dus ik dacht: die gaat onder mijn duiven schieten.
Die gaat niet weg of men moet met een superbod afkomen maar dat gaat niemand doen.glenn pellis schreef:AMaaaaai wa ne schone Lord ...................![]()
![]()