DSC01262.jpg
iemand nog interesse in mijn verhaal

de Mystery Castle staat ondertussen in mijn living te pronken naast zijn vader Class of 1812 ik ben deze MC gaan halen in Engeland bij de befaamde Matt Adams bij Youtube beter bekend als Tatty-adams zoek het maar eens op hij heeft veeeele filmpjes op YT staan hij heeft de befaamde canonbal mod voor de AC DC gemaakt inmiddels al honderden keren nagemaakt.het was een drukke dag zaterdag 900km met de auto rijden waarvan 360km aan de linkse kant dat geeft soms wel heele raare rij ervaringen vooral al die ronde punten om zot van te worden en dan met de trein onder de Noordzee door is best snel gegaan .de douane zat bijna te slapen volgens mij, mijn auto zat knal vol en mocht gewoon door rijden .
Ik heb er een fototje bijgedaan van mijn MC

bij mij thuis de MC ziet er nog goed uit, is volledig, werkt zeer goed,supergeluid,uitdagend spel ik heb er wel een microswitch van moeten herstellen die van de vuk deze MC is een protoype wat wil zeggen geen spikkels op het cabinet en het speelveld is iets anders ingekleurd maar wel zitten hier de extra roms bij om het spel volledig te maken.als mijn game room af is mogen er wel wat geïnteresseerden eens langs komen op een avond