korte voorstelling
-
- Real name: jurgen
korte voorstelling
Dag iedereen,
mijn naam is jürgen ben 21 jaar en woon nog steeds bij de mama in tienen.
Ik werk momenteel als technieker en heb zelf een grote interesse om een flipperkast collectie op te starten
het enige nadeel is dat ik een complete leek ben als het gaat over flipperkasten en er ook niet zoveel plaats thuis is .
Kzou graag jullie persoonlijke mening en advies willen ivm flipperkasten, op voorrand al bedankt
mijn naam is jürgen ben 21 jaar en woon nog steeds bij de mama in tienen.
Ik werk momenteel als technieker en heb zelf een grote interesse om een flipperkast collectie op te starten
het enige nadeel is dat ik een complete leek ben als het gaat over flipperkasten en er ook niet zoveel plaats thuis is .
Kzou graag jullie persoonlijke mening en advies willen ivm flipperkasten, op voorrand al bedankt
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Re: korte voorstelling
Welkom.
Ik zou aanraden om eerst veel flipperkasten te spelen en vooral een thema zoeken waar je interesse naar uit gaat.
En dan kan je op zoek naar een kast.
Je bent waarschijnlijk wel welkom bij de meeste leden hier om kasten te spelen.
Ik zou aanraden om eerst veel flipperkasten te spelen en vooral een thema zoeken waar je interesse naar uit gaat.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Jurgen
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
compleet mee eens, als je eens in antwerpen bent altijd welkomp_treintje schreef:Welkom.
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom Jurgen en inderdaad zoals Joeri en Glenn al melden : speel er eerst even een paar om zo uit te zoeken welke je het beste ligt en meest aanspreekt.
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Eerst en vooral: welkom.
Secundus: altijd welkom om een paar kasten te testen: Tienen ken ik goed genoeg, ben zelf van Korbeek-Lo oorspronkelijk. Ten derde: op "voorrand", geweldig!
Ken je al kasten van op café?
Secundus: altijd welkom om een paar kasten te testen: Tienen ken ik goed genoeg, ben zelf van Korbeek-Lo oorspronkelijk. Ten derde: op "voorrand", geweldig!
Ken je al kasten van op café?
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
-
- Real name: jurgen
dankjewel allemaal voor de respons
heb 2 boekjes besteld voor meer te weten te komen over de flipperkasten wereld namelijk:
Complete Pinball Book -
Marco Rossignoli
Engels - Hardcover
Pinball Compendium -
Michael Shalhoub
Engels - Hardcover
flipperkasten die me aanstaan zijn phantom, tales, RFM, creature en scared stiff
maar inderdaad zou er meer moten kunnen proberen maar ik weet er alleen nergens meer staan
heb 2 boekjes besteld voor meer te weten te komen over de flipperkasten wereld namelijk:
Complete Pinball Book -
Marco Rossignoli
Engels - Hardcover
Pinball Compendium -
Michael Shalhoub
Engels - Hardcover
flipperkasten die me aanstaan zijn phantom, tales, RFM, creature en scared stiff
maar inderdaad zou er meer moten kunnen proberen maar ik weet er alleen nergens meer staan
welkom Jurgen en mama