oproep aan alle IJ eigenaars...
Na lange wachten ga ik eindelijk eens op zoek gaan naar mijn ultieme flipperdroom, de kast waar ik als kind vaak mee speelde en de meeste nostalgie voor heb... een Indiana Jones van williamsuit 1993.
ik ben echter op zoek naar een model in echte verzamelstaat, als kers op men persoonlijke collectie, een gold edition
Eentje in deze staat (of toch zo dicht mogelijk er tegen) ala allen shope uit de US
http://www.treasure-cove.net/IJ_MC.htm
het mag dus "the whole shabang" zijn voor mij, clearcoat, leds, gouden stukken, mods, echt af en in verzamelstaat dus.. (zoals men TOM nu bijna is).
wat een must is:
- Cabinet in perfecte staat, met nieuwe mooi geinstalleerde decals (origineel mag ook maar deze zijn meestal toch verkleurd dus prefereer nieuwe).
- graag had ik een ge-clearcoated speelveld gehad, gaan met die banaan of zeer net speelveld zonder schade mag ook..
- technische en electronisch volledig in orde of gereviseerd.
wat een pluspunt is maar niet noodzakelijk:
- gold parts (poten, vijzen, lockbar, rails, gun,...)
- LED's
- allerlei mods en upgrades.
ben bereid een mooie prijs te betalen voor kast in absolute verzamelstaat
Aanbiedingen of voorstellen zend gerust een pm of mail met foto's en info aub dan hoort u zo snel mogelijk iets van mij.
Ik ben er van bewust dat deze wss niet op 1 2 3 gevonden zal zijn, vandaar dat ik al begin met zoeken..
kasten met schade, laat maar dan.. het moest echt een kers op de flippertaart worden dus