jjj080
- jjj080
- Real name: JAN VERHEUEN
- Contacteer:
jjj080
hallo
ik ben jan en reeds meer dan 30 jaar actief als exploitant van cafespelen, samen met mijn collega tim ( ); exploitant enkel van "kleine" spelen, geen bingo's... reeds veel gemaakt (van de electro-mechanische flippers tot de huidige sterns); steeds blijven geloven in de flipper op café, hoewel recettes niet altijd navenant zijn en de investeringen in nwe flippers "zwaar"...
voor technische problemen kunnen de forumleden steeds bij ons terecht; ook voor aankoop van 2de hands cafespelen
veel succes met het nwe forum
jan
ik ben jan en reeds meer dan 30 jaar actief als exploitant van cafespelen, samen met mijn collega tim ( ); exploitant enkel van "kleine" spelen, geen bingo's... reeds veel gemaakt (van de electro-mechanische flippers tot de huidige sterns); steeds blijven geloven in de flipper op café, hoewel recettes niet altijd navenant zijn en de investeringen in nwe flippers "zwaar"...
voor technische problemen kunnen de forumleden steeds bij ons terecht; ook voor aankoop van 2de hands cafespelen
veel succes met het nwe forum
jan
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: jjj080
Welkom hier Jan!
Waar ben je gevestigd?
Waar ben je gevestigd?
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
Ha DE Jan! Welkom hier en ook veel plezier!
Leuk dat de exploitanten die kwaliteit bieden aan hun klanten ook de weg online vinden en anderen helpen.
Leuk dat de exploitanten die kwaliteit bieden aan hun klanten ook de weg online vinden en anderen helpen.
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
- jjj080
- Contacteer:
ikzelf ben van oudenaarde, mijn collega tim van maarkedal-schorisse, zetel firma in brakel-zegelsem...zwartepanter schreef:Welkom hier Jan!
Waar ben je gevestigd?
exploiteren in een straal van 50 km rond oudenaarde...
mvg
jan
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
welkom
welkom !!!
wanneer zet je uw iron man in't buitenland?
- jjj080
- Contacteer:
net terug van 't buitenland : IJ van Stern geplaatst... rij ne keer naar zwevegem voor de iron man...Pascal schreef:welkom !!!
Welkom