Roy
Roy
Beste flipperaars,
Ik ben Roy, ben 14 jaar oud. Woon zelf in Nederland in de provincie gelderland.
Ik heb thuis geen kast echter is dat wel een droom om er een te hebben, alleen kan dit niet omdat ik bij mijn ouders thuis woon en daar is geen ruimte. Ik heb altijd al wat met arcadehallen etc, en helemaal voor flipperkasten. Als ik er in de beurt ben ga ik ze altijd wel spelen. Ik heb me hier aangemeld, omdat dit me een van de beste forums leek en ik hier alle restauraties van jullie bekijken heel leuk vind. Man man wat besteden jullie er een werk aan, misschien ik ook wel in de toekomst!
Vriendelijke groeten Roy
Ik ben Roy, ben 14 jaar oud. Woon zelf in Nederland in de provincie gelderland.
Ik heb thuis geen kast echter is dat wel een droom om er een te hebben, alleen kan dit niet omdat ik bij mijn ouders thuis woon en daar is geen ruimte. Ik heb altijd al wat met arcadehallen etc, en helemaal voor flipperkasten. Als ik er in de beurt ben ga ik ze altijd wel spelen. Ik heb me hier aangemeld, omdat dit me een van de beste forums leek en ik hier alle restauraties van jullie bekijken heel leuk vind. Man man wat besteden jullie er een werk aan, misschien ik ook wel in de toekomst!
Vriendelijke groeten Roy
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
Re: Roy
Welkom Roy
doet een beetje aan mezelf denken ettelijke jaren geleden
ik kocht op mijn 12e mijn eerste flipperskast, sindsdien is het bij mij begonnen en nu ik 23 ben, is dat nog steeds niet over
in del unaparken is het bij mij ook begonnen, aan de belgische kust, helaas vind je er niet heel erg veel meer, en al helemaal niet met flippers
veel flipperplezier
en leesplezier hier op het forum
doet een beetje aan mezelf denken ettelijke jaren geleden
ik kocht op mijn 12e mijn eerste flipperskast, sindsdien is het bij mij begonnen en nu ik 23 ben, is dat nog steeds niet over
in del unaparken is het bij mij ook begonnen, aan de belgische kust, helaas vind je er niet heel erg veel meer, en al helemaal niet met flippers
veel flipperplezier
en leesplezier hier op het forum
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Roy 

- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Welkom Roy, voordeel is dat je tegenwoordig ook best leuk kunt virtueel flipper kunt spelen.
Al naar gelang de machines bv Pinball Arcade.
Is natuurlijk niet hetzelfde als een echte maar wel leuk om te doen.
Ook Visual Pinball op de PC kun je de Echte kasten op uitproberen kun je in ieder geval vast de regels leren.
Al naar gelang de machines bv Pinball Arcade.
Is natuurlijk niet hetzelfde als een echte maar wel leuk om te doen.
Ook Visual Pinball op de PC kun je de Echte kasten op uitproberen kun je in ieder geval vast de regels leren.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom Roy

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
-
- Real name: Tavernier Maarten
- Contacteer:
idd heel mooi zaken te zien hier. respect!! welkom hier (net als ik nieuw
)

All Midway games -MK-T2-KI - and multigames
www.arcadetreasures.be
www.arcadetreasures.be
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Ik denk dat de meesten hier ze zelf betaald hebben. 

gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Ik heb mijn eerste kast niet betaald hoor. Het was een cadeautje van een hoopje vrienden die hadden samengelegd voor mijn 18de verjaardag. En ziedaar, de FanTasTic was een feit...en die is 25 jaar later nog steeds in mijn bezitMentara schreef:Ik denk dat de meesten hier ze zelf betaald hebben.

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Welkom hier!