Weird sh*t about my LOTR pinball

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Zen0neZ
Real name: Senne
Contacteer:

Weird sh*t about my LOTR pinball

Bericht door Zen0neZ » 07 okt 2012, 23:05

Ik heb nu al een tijdje mijn schitterende LOTR flipper, maar merk nu pas verscheidene rariteiten aan mijn kast. Eén ervan is een "ring" of "gat" in de linker kant van mijn cabinet. Best raar aangezien het gat langs de andere kant ook niet open is en vanbinnen eindigt in een buis?! Puur decoratie of...??

S.

Afbeelding
You're only young once, but you can be immature forever...

flippers.be
Real name: AE
Contacteer:

Re: Weird sh*t about my LOTR pinball

Bericht door flippers.be » 08 okt 2012, 08:27

Niet echt decoratie.. dat is een sleutelkastje.
Sommige exploitanten /arcadehallen installeren spijtig genoeg nog altijd zoiets.. spijtig genoeg, omdat het je cabinet beschadigt.

In plaats van het slotje op de deur te vervangen door een universeel slot dat ze op al hun toestellen gebruiken, installeren sommigen zoiets in de cabinet van de kast. Dat is een kleine safe, daarin gaan de sleutels van die specifieke kast, en dat buisje wordt dan afgesloten met een loper.
Zo kan de reparateur op locatie aan de sleutels van elke kast, en blijft de sleutel ook bij de kast.

Zen0neZ
Real name: Senne
Contacteer:

Re: Weird sh*t about my LOTR pinball

Bericht door Zen0neZ » 08 okt 2012, 16:54

bedankt voor de hele verklarende uitleg, dat weten we dan ook weeral! Gho bij mijn LOTR flipper stoort het me niet, want ik dacht zelfs eerst dat het een mod was, een soort van "ring" die één of andere knutselaar langs de kant had erop geknutseld :).

S.
You're only young once, but you can be immature forever...

Plaats reactie