Ik had dit bericht eerst op gameroom gepost, maar heb nu pas dit forum ontdekt. Ik heb geen idee wie op welk forum zit, dus ik zet hier hier ook maar even.
Ik heb hier intussen een aantal threads bekeken, en heb toch iets van rivaliteit met gameroom opgemerkt.
Voor alle duidelijkheid: ik ben niet iemand die partij voor wie dan ook kiest, dus ik hoop dat het niet werkelijk over twee "kampen" gaat. Leven en laten leven, zou ik zeggen.

Anyway, ik heb intussen al een ernstig bod voor de BBB ontvangen. Laat ons zeggen dat alles onder de 10000 geen kans meer maakt.
Foto's zeggen niet veel, dus wie geïnteresseerd zou zijn, die komt best eens langs om de kast in detail te bekijken. Dat is in Gent te doen.
Er is geen vaste einddatum tegen wanneer ik ga beslissen, maar er moet wel beweging in blijven, dus wie interesse heeft, laat mij best snel iets weten. Stuur me dan een PM en dan geef ik mijn telefoonnummer om eventueel af te spreken.
De kast is in goede staat, maar is natuurlijk wel bespeeld. Hij heeft alleen bij mij thuis gestaan, en ik heb er eigenlijk niet zo vaak op gespeeld. Ter illustratie: vorig jaar heb ik hem misschien 3 keer aangestoken. Er zijn een paar technische mankementjes, maar het zouden relatief kleine dingen moeten zijn. Wie mij kent, weet dat ik geen flipperknutselaar ben, dus ik kan niet zomaar beoordelen of het werkelijk kleinigheden zijn. 't Is aan de koper om dit te beoordelen. Ik ga nu geen risico meer nemen en zelf beginnen knutselen.
Er zijn nauwelijks krassen en zeker niets opvallend. Ook geen gebroken plastics, maar dat soort details kom je best zelf bekijken. Het speelveld heeft de normale gebruikssporen van bespeeld te zijn. Sinds vandaag heeft iemand me gewezen op een stukje van de artwork op het speelveld dat weg is: dat is midden in een diepzwarte streep, en de grootte is ongeveer een vierkante millimeter. De oorzaak zou kunnen zijn dat een vijs onderaan iets te hard ingedraaid geweest is, maar ik zelf heb nooit aan de onderkant geknutseld. Wellicht is intussen dat kleine bultje door de bal versneld afgesleten.
Voila, en meer valt daar eigenlijk niet over te vertellen.
Alle vragen en opmerkingen zijn welkom.
groetjes,
BigBangJoe