Met de trein gaan tot luttele en u daar laten oppikken.zwartepanter schreef:Iemand die Bonheiden op zijn/haar route heeft wanneer die naar Luttre rijdt? Mijn vrouw heeft de auto die dag en te voet is wat ver....

Met de trein gaan tot luttele en u daar laten oppikken.zwartepanter schreef:Iemand die Bonheiden op zijn/haar route heeft wanneer die naar Luttre rijdt? Mijn vrouw heeft de auto die dag en te voet is wat ver....
2 solutions Stef :zwartepanter schreef:Iemand die Bonheiden op zijn/haar route heeft wanneer die naar Luttre rijdt? Mijn vrouw heeft de auto die dag en te voet is wat ver....
Stefan, ik pik u wel op, zoals vorig jaarzwartepanter schreef:Tja, eerst bus of te voet naar 't station, dan ben ik ook nen halve dag kwijt... zucht.
wie weetBingovit schreef:Proficiat Glenn!
Jij bent dus duidelijk ook klaar om daar op het DPO eens potten te gaan breken
Ik geloof dat glenn zei dat hij iets in de 80 miljoen had.Pascal schreef:proficiat glenn !
wat waren de scores op de acdc?
zwartepanter schreef:Leuke dag gehad! Ik voelde me beresterk en onverslaanbaar, dat gevoel heb ik nog nooit gehad. De kwalificatie lukte goed, kwartfinale (hoge score op MB trouwens, ik moest mijn laatste bal zelfs niet meer spelen), dan halve finale in een sterke poule met 4 op de No good Goofers (kastje ligt me ni zo), de 4x Europees kampioen en nen beresterke Fransman er nog bij... net niet gehaald hoewel ik na bal 2 dacht ik nog eerste stond! (er zijn 3 ballen), den booze begon me parten te spelen denk ik... dan de verliezersfinale moeten spelen op AC/DC. Ik weet zelfs niet meer hoeveelste ik geworden ben, ik begon naar de finale te kijken maar plots kwam ik de man met de hamer tegen en ben buiten wat lucht moeten gaan scheppen...dus de rest van de finale gemist. Dju, ik was er deze keer dichtbij
.
Gelukkig had ik een goede BOB bij, allée hij heette Glenn P., die mij naar huis bracht. Ik heb in de terugweg niet echt veel meer gezegd hé Glenn.
Proficiat aan alle finalisten, Elwood en zijn medewerkers, zijn mama en papa voor de goede organisatie! Een superdankjewel aan Glenn![]()
![]()
.
Pascal schreef:proficiat glenn !
wat waren de scores op de acdc?