TK : Riverboat Gambler en/of Beat The Clock
TK : Riverboat Gambler en/of Beat The Clock
Om plek vrij te maken moet(en) helaas één of beide kasten gaan.
De Beat The Clock was die die vorig jaar op het BFK stond. Kast is werkelijk prachtig voor zijn leeftijd, zeg maar verzamelstaat. Kopruit is NOS. Displays OK. Technisch 100%. Niet verkleurd, proper en (quasi) nieuwe rubbers. Het is een heel apart kastje om spelen, aangezien je tegen de tijd speelt en niet met zoveel ballen. Deze is de Europese uitvoering, de Bally Wulff dus. Prijs : 550 Euri.
De Riverboat Gambler is ook heel mooi. Niet verkleurd, alleen helaas een paar krasjes op de rechterkant van de body. Speelveld is heel mooi. Er zijn 2 heel kleine schadeplekjes voor de drop targets, maar die zijn mij zelf pas eergisteren opgevallen en ik heb de kast al een paar jaar (zegt genoeg hoe klein ze zijn). Verder blinkt het als een spiegel, rubbers zijn (quasi) nieuw en er zitten verschillende leds onder de inserts die het geheel nog wat kleurrijker maken. Displays zijn heel helder en de kast is verder 100% technisch. Prijs : 750 Euri.
Ik heb de indruk dat beide zo wat hate it or love it kasten zijn. Wie ze niet kent, best eens uittesten op pinmame.
Bij interesse, PM maar je emailadres en dan stuur ik foto's door.
De Beat The Clock was die die vorig jaar op het BFK stond. Kast is werkelijk prachtig voor zijn leeftijd, zeg maar verzamelstaat. Kopruit is NOS. Displays OK. Technisch 100%. Niet verkleurd, proper en (quasi) nieuwe rubbers. Het is een heel apart kastje om spelen, aangezien je tegen de tijd speelt en niet met zoveel ballen. Deze is de Europese uitvoering, de Bally Wulff dus. Prijs : 550 Euri.
De Riverboat Gambler is ook heel mooi. Niet verkleurd, alleen helaas een paar krasjes op de rechterkant van de body. Speelveld is heel mooi. Er zijn 2 heel kleine schadeplekjes voor de drop targets, maar die zijn mij zelf pas eergisteren opgevallen en ik heb de kast al een paar jaar (zegt genoeg hoe klein ze zijn). Verder blinkt het als een spiegel, rubbers zijn (quasi) nieuw en er zitten verschillende leds onder de inserts die het geheel nog wat kleurrijker maken. Displays zijn heel helder en de kast is verder 100% technisch. Prijs : 750 Euri.
Ik heb de indruk dat beide zo wat hate it or love it kasten zijn. Wie ze niet kent, best eens uittesten op pinmame.
Bij interesse, PM maar je emailadres en dan stuur ik foto's door.
*** Q is good for you !! ***
Re: TK : Riverboat Gambler en/of Beat The Clock
En deze ook nog eens afstoffen.
Aangezien ik momenteel 4 kasten in aanbod heb en nu niet noodzakelijk à l die plek nodig heb, mogen ruilvoorstellen eventueel ook.
Aangezien ik momenteel 4 kasten in aanbod heb en nu niet noodzakelijk à l die plek nodig heb, mogen ruilvoorstellen eventueel ook.
- Highway Hellen
- Real name: Hellen De Malsche
Beat the clock bijt heel neig in mijn bil maar heb geen plaats.
Kvin da ne ferme flipper... Goeie smaak.
Kvin da ne ferme flipper... Goeie smaak.

3 flippertjes: Theatre of Magic, Guns 'n Roses, Freddy A Nightmare
Dat is inderdaad een heel leuk kastje. Op het BFK vorig jaar heb ik er niets dan positieve dingen over horen zeggen.
Sjah, mocht gij van iets afwillen, kunnen we altijd eens praten natuurlijk. Ik heb momenteel 4 kasten in de aanbieding, maar ik heb niet noodzakelijk de plaats van 4 kasten nodig.
Sjah, mocht gij van iets afwillen, kunnen we altijd eens praten natuurlijk. Ik heb momenteel 4 kasten in de aanbieding, maar ik heb niet noodzakelijk de plaats van 4 kasten nodig.
- Highway Hellen
Neen doe niets meer weg nu normaal gezien want heb juist mijnen Dirty Harry verkocht omdat ik op zoek ben naar ne nightmare. Hij bijt wel SURIEUS in mijn bil jom, pff moeilijk ee.StevenQuintijn schreef:Dat is inderdaad een heel leuk kastje. Op het BFK vorig jaar heb ik er niets dan positieve dingen over horen zeggen.
Ga er toch nog ies over nadenken zulle...

Kost minder dan een Nightmare he...
Had ik al gezegd hoe mooi die kast is en dat er een NOS kopruit in zit ??

Had ik al gezegd hoe mooi die kast is en dat er een NOS kopruit in zit ??

Beat The Clock is in theorie verkocht.
Final update Riverboat Gambler : 700 Euronen.
Final update Riverboat Gambler : 700 Euronen.
- Highway Hellen
Pm gestuur. 

Laatste keer uppen voor de Riverboat Gambler. Anders blijft de kast gewoon nog even.