zal zo proberen wat foto's te plaatsen
Lijstje Pro's en Con's (in het engels, you'll get the point):
PRO:
- original decals, scratch here and there but in not to bad shape.
- original playfield in great condition. but not flawless (see CON's)
- no errors, plays great
- trolls led mod
- right ramp 2 headed dragon mod
- left ramp troll mod
- plays great
CON:
- trolls led mod, didn't attach the wires yet
- scratch here and there on the cabinet, little restored with black marker behind flipper buttons and front right leg (see picture, look alot worse due to flash from fotocamera). Cabinet not perfect and not in collector condition, but nevertheless not to bad at all.
- Castle gate has 2 broken legs
- decal on right troll flap needs to be replaced (have ordered it already)
- very very slight 'abspielung' on right side where ball comes into playfield, not visible while playing, only noticed it recently when cleaning
- very slight 1mm abspielung near backside of cabinet in left 'Joust' lane, in horse leg
- mylar around left troll has a corner which doesnt stick to good
- missing black plastic strip top side of translite
- right flipper button not original (transparant red version)
- flippers not original (suzo version with a lightning print on it)
Na veel twijfelen toch maar afstand doen van mijn geliefde Medieval Madness.
Ik heb hem nog niet zo bijster lang (heb hem een paar weken terug namens een vriend te koop gezet, en toen ben ik zelf overstag gegaan).
Echt een topkast...ik kan hier een heel lang verhaal gaan wegzetten, maar ik wil simpelweg heel graag een Transformers (PRO, LE, maakt me niet superveel uit).
Deze Medieval Madness speelt als een droom, speelveld ziet er super uit maar heeft wat kleine puntjes van aandacht als je het perfect wil hebben.
De kast is ook nog heel netjes, zeker niet perfect of in verzamelstaat, maar ook zeer zeker niet lelijk/afgeragd.
Bezit nog de originele decals, kast niet verkleurd, krasje hier en daar, kleine schade hier en daar. Achter de flipperknoppen lijkt er wat zwart bijgewerkt met een stift (bijna niet te zien), zelfde bij de voorpoten aan de zijkant.
Decal technisch dus zeker niet perfect, maar ook niet onwijs lelijk zoals je ze weleens ziet.
Voorzien van een aantal mods, o.a. de 2 headed dragon met LED, een troll op de linker ramp met LED. Originele draak zit er uiteraard ook nog bij inc. originele vleugels.
Verder geen geheimen, kast is te zien, bespelen, testen, open te maken etc.
Superkast om zo weg te zetten en nog jaren plezier aan te beleven. Wanneer je een perfecte kast wilt zou je kunnen herbestikkeren, maar daar vind ik persoonlijk de huidige staat veel te goed voor. En ik ben zelf niet zo van het herbestikkeren, mede omdat het er als ik het doe niet mooier op wordt

Inruil STERN Transformers (PRO) of (LE), afhankelijk van model + cash, is dus ook zeker mogelijk en zelfs een voorkeur!
De prijs is vast, voor minder gaat hij simpelweg niet weg.