grtz
free
Hmmm ok je maakt me een beetje nieuwsgierig en vind het plaatsen van een kleurenscherm wel een leuk en mooi ideewza1979 schreef:Nou het gaat nu als een speer. Over max 2 dagen verwacht ik hem aan te kunnen zetten.
Dan ( technische ) foutjes eruit halen en nog wat cosmetisch bijwerken. Dan zullen we 2 weken verder zijn, denk ik.
Maar ik heb nog wat verrassingen in petto voor de kast. Niet alleen van buiten wat apart ogen, maar hij krijgt ook nog een MOD.
Zijn er niet rode ramps te krijgen? (GvdS heeft die toch?)wza1979 schreef:Waar ik ook nog mee zit zijn de ramps. Daar ben ik nog niet mee begonnen, maar die zien er aardig afgeleefd uit.
Hopen dat ik dat nog een beetje mooi kan krijgen.
't is allemaal een kwestie van smaak uiteraard, maar de combinatie van die enkele rood gelakte stukken ijzer en dat veel te blinkend zwart doet me wat denken aan iemand die een zelfgelaste spoiler op zijn Honda Civic vijst. Misschien zou het iets kunnen geweest zijn als het volledige kabinet binnenin rood gespoten was, dus ook alle hout. Nu springen die enkele lelijke rode dingen er veel te veel uit. Ik zie niet in waarom een houder van een geldlade zo moet geaccentueerd worden. Ik snap ook niet waarom de fusebox dan onbehandeld blijft.wza1979 schreef:De foto's, niet schoongemaakt of gepoetst nog.
![]()
Die backpanel is goed. Dat is inderdaad anders.David Pinball Wizz schreef:- back panel decal
- doorzichtige dome voor main saucer ipv groene (hoeft niet persé een mod te zijn)
- soort oplichtende gloed achteraan?