Keep posting...!

Da's waar: uiteindelijk stelt iedereen voor zichzelf wel de norm waaraan hij vindt dat zijn werk moet voldoen. Ikzelf vind dat wel belangrijk dat mijn speelvelden strak zijn, maar prioriteiten kunnen verschillen.wza1979 schreef:Ben zelf geneigd te zeggen, dat mij dat niet veel uitmaakt.
Nee, blijf zeker komen met je opmerkingen. Ik zie jou vooral is mijn grote voorbeeld waar ik een hoop van kan leren.g94 schreef:
Da's waar: uiteindelijk stelt iedereen voor zichzelf wel de norm waaraan hij vindt dat zijn werk moet voldoen. Ikzelf vind dat wel belangrijk dat mijn speelvelden strak zijn, maar prioriteiten kunnen verschillen.
Maakt niet uit, vergeet mijn opmerking
Ja hoor ik doe in mijn vrije tijd aan het bouwen van schaalmodellen, ik haal altijd mijn blanke lak bij een autospuiter.wza1979 schreef:Iemand al wel eens geprobeerd om de blanke lak van de spuiter door een airbrush te knallen ?
Ik doe het bij een plaatselijke vrachtwagen spuiter/carrosserie reparatie toko.HarrieD schreef:Welke spuiter heb jij eigenlijk. Gisteren eens even gebeld met 2, een durfde 60 euro te vragen, de andere knurft zelfs 200!!!!