Iemand die nog de naam en url van die firma kent? Ik zoek een kabinet + kopkast

jay-jay schreef:is het om er een whitewood speelveld in te hangen
Dat zou inderdaad wel eens heel cool kunnen zijn, een transparante flipperkast.Pascal schreef:misschien kan je gaan voor een cabinet in plexi?
Goed idee. Trouwens: bij een SS-kast is dat plexiglas al niet meer zo'n gigantische toegevoegde waarde omdat er toch niet meer zo veel in de body zit.g94 schreef:Wel er bestaat inderdaad al zo'n volledig transparante flipper hé. Ik vind die op een manier wel mooi gemaakt, maar hij heeft terzelfdertijd een hoge gadgetwaarde.
Die whitewood beschouw ik als een stuk pinball geschiedenis en dat wil ik wel respecteren. Ik zou het spijtig vinden om die dan als een soort gadget te gaan toepassen als je me verstaat.![]()
Zoals ik het nu zie zou die net best in een eveneens anoniem kabinet zitten (zonder bedrukking, zonder translite, zonder topper), met blanke (transparante of melkglazen) plastics. Eventueel een gekleurd lampeke, maar niks overdreven. En uiteraard geen mods zoals bronzen telefoontjes. Ik heb ook nog geen idee wat met posts, bumpers, bookcase, ramp etc te doen... TAFG stuff misschien? We zien wel...
Jazeker, maar totdat ie aan gaat en geluid gaat makenDavid Pinball Wizz schreef:Ik zie hier al een gat in de markt voor de brave huismoeders en 'te brave' huisvaders waar er geen flipper artwork in de living mag.
Een gewone eikenhouten kaske, met dito speelveld lol.
Perfect voor ieder interieur.
Apple freekEric schreef:Ikzelf zou het cabinet in het wit maken.