http://www.cenobyte.nl/index.php/game-room
En laat a.u.b. weten wat je ervan vindt

Hell yeah ! +1Avatar schreef:Echt super! Ik vraag me af wanneer er een officiële Flipper-Forum groep-uitstap wordt georganiseerd, want zo'n slot-track-racing baan ... dat willen we allemaal ook wel eens proberen
Als je ziet wat voor mooie gamerooms sommigen hebben,is het indd. nog niet zo,n gek idee om dagjes uit te organiserenAvatar schreef:Ik vraag me af wanneer er een officiële Flipper-Forum groep-uitstap wordt georganiseerd, want zo'n slot-track-racing baan ... dat willen we allemaal ook wel eens proberen
of niet natuurlijk, maar er een sleutelavondje aan verbindenCenobyte schreef:Als daar animo voor is ga ik dat zeker een keer organiseren! Wel eerst het overgrote deel van mijn flippers eerst aan de praat krijgen
Zolang ze niet uit de kast komen ben ik het met je eens.yorkie schreef:Nog eens gekeken en wederom: Prachtig!
Blij dat ik niet de enige zot ben met rook en lichteffecten in zijn gameroom.
Baron Shadow schreef:Zolang ze niet uit de kast komen ben ik het mietje eens.
Richard Baan schreef:
Maak je geen zorgen, dat rolluik was nu heel even open voor de foto, maar blijft doorgaans 95% van de tijd compleet dicht. Alleen als we overdag de game room eens gebruiken gaat het open.Pascal schreef:uw TOTAN gaat verkleuren aan het raam
Pascal schreef:uw TOTAN gaat verkleuren aan het raam
Cenobyte schreef: Maak je geen zorgen, dat rolluik was nu heel even open voor de foto, maar blijft doorgaans 95% van de tijd compleet dicht. Alleen als we overdag de game room eens gebruiken gaat het open.