Re: Nieuw forum
Ja, ik ook. En vandaag is mijn foto de afbeelding van de dag!Pinman schreef:Vind de afbeelding/foto die als kop boven de rubrieken staat mooi, zeker omdat die elke dag veranderd.
No shirt. No shoes. No pinball.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Wilde ik ook al zeggen, zeer knap ideetje... Maar heb je foto's voldoende Pascal voor de komende dagen, weken, maanden? Anders voorstel doen om je mooiste foto's door te sturen zodat je een database kan aanleggen...Pinman schreef:Vind de afbeelding/foto die als kop boven de rubrieken staat mooi, zeker omdat die elke dag veranderd.
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
Make me feel like a woman ... had ge al die stoere pompiers moeten zien kijken toen ik flipperforum op het scherm toverde en de top-image van vandaag te voorschijn kwam. Ik daarentegen 3 min krom vh lachen op de grondPinman schreef:Vind de afbeelding/foto die als kop boven de rubrieken staat mooi, zeker omdat die elke dag veranderd.
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Vandaag bij mij ducktape op het boven scherm
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
hahaha! Er is nog nooit zoveel reactie geweest op de header image als vandaag
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Cedric
g94 schreef:hahaha! Er is nog nooit zoveel reactie geweest op de header image als vandaag
Ik moet toegeven dat ze alle dagen wel cool zijn
- zwartepanter
Vandaag een "vuile" header... die MM moet precies eens gekuist worden
Nee, supertoffe foto's en erg mooie ook, toppie!
Nee, supertoffe foto's en erg mooie ook, toppie!
Re: de dagelijkse header
ff alle "header-posts" samen gezwierd...
nu kunnen jullie hier alle commentaar kwijt.
ik vond hem gisteren mooier
nu kunnen jullie hier alle commentaar kwijt.
ik vond hem gisteren mooier
zeg Pascal (g94) als ik al die opmerkingen over de MM hier zie dan denk ik dat het veiliger is om die foto van de bedrading van een TAF niet te publiceren! Ik denk dat anders de server plat zal gaan van al dat gespam
- g94
- Contacteer:
Hehe Didier, en toch... hij staat gepland voor 9 oktober
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- zwartepanter
Mooie "head"er(s), maar zie ik daar wat putjes?
- Contacteer:
Ik zit al 7 minuten op het scherm te gapen en te piepen achter clues, maar ik geef het op ... de flipper van vandaag herken ik niet!
ma jos, dat is toch overduidelijk een "spiderman" net zoals gisteren
Vuilste. Header. Ever!
Maar ik vind em wel geslaagd. (Eerlijk gezegd vind ik em mooier als die van gisteren )
Maar ehm. Hoeveel heb je er zo wel niet? Wanneer begint de lus opnieuw, of is dat niet het plan?
Ook: ben je nog op zoek naar foto's voor headers? Ik zou dan wel eens mijn twee hobby's (fotografie en flipperkasten) nuttig kunnen combineren.
Maar ik vind em wel geslaagd. (Eerlijk gezegd vind ik em mooier als die van gisteren )
Maar ehm. Hoeveel heb je er zo wel niet? Wanneer begint de lus opnieuw, of is dat niet het plan?
Ook: ben je nog op zoek naar foto's voor headers? Ik zou dan wel eens mijn twee hobby's (fotografie en flipperkasten) nuttig kunnen combineren.
No shirt. No shoes. No pinball.
- g94
- Contacteer:
Momenteel heb ik foto's tot eind november dacht ik, dus herhalen zal nog wel efkes duren... Maar stuur maar op hé. Wel geen garantie op succes: jury is streng maar rechtvaardig en kan zich geen misstappen permitteren, met al die aandacht die de dagelijkse header tegenwoordig krijgt hier bij al die kenners
- g94
- Contacteer:
Pascal schreef:ma jos, dat is toch overduidelijk een "spiderman" net zoals gisteren
goe gevonden
- Cedric
maar neen, het is een spideropa met artritis of zo...Pascal schreef:ma jos, dat is toch overduidelijk een "spiderman" net zoals gisteren
- Contacteer:
Ik dacht eerst aan Scared Stiff (want die spin ziet er ongeveer even oud uit als de echte L4A zelf) ...
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Complimenten voor die wisselende foto's, erg leuk!
Maarre, komende de foto's willekeurig uit een map vol foto's of is het echt iedere dag een nieuwe foto (en zo ja: hoe lang gaan jullie dat volhouden? )
Maarre, komende de foto's willekeurig uit een map vol foto's of is het echt iedere dag een nieuwe foto (en zo ja: hoe lang gaan jullie dat volhouden? )
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
Kunt ge een automatisch archiefpagina'ke maken ?
In de stijl van de Google logos (google.com/logos)
Ik zal is in het fotoarchief kijken of der iets kan dienen.
In de stijl van de Google logos (google.com/logos)
Ik zal is in het fotoarchief kijken of der iets kan dienen.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
- zwartepanter
Hela hela, niet op mijn klas afgeven hé --> l4aAvatar schreef:Ik dacht eerst aan Scared Stiff (want die spin ziet er ongeveer even oud uit als de echte L4A zelf) ...
- g94
- Contacteer:
Er komt wel degelijk elke dag een andere foto en de keuze gebeurt niet willekeurig maar volgens kalender. Hoelang gaan we dat volhouden: zolang als het plezant is zeker? De foto's komen een beetje van overal, de meeste zijn uiteraard fragmenten van foto's die online zijn gevonden. Maar ook andere. De foto van den duze zijn TAF kabelboom staat wel degelijk ingepland voor 9 oktober. Ik kan u nu al beloven dat het de moeite is...Cenobyte schreef: Maarre, komende de foto's willekeurig uit een map vol foto's of is het echt iedere dag een nieuwe foto (en zo ja: hoe lang gaan jullie dat volhouden? )
- zwartepanter
Waarom 9 oktober?