Benny
-
- Real name: Benny
Benny
Hey hey,
zal me hier dus ook even voorstellen hé: Benny, 29 jaar jong en wonende in de regio van Brugge. Heb thuis al een pooltafel staan en denk er al een tijdje over na om er een flipper bij te plaatsten. Heb al redelijk wat 'gegoogled' en dacht om als eerste een Terminator 2, of Lethal Weapon 3 te kopen. Kvond ook al een mooie Dracula kast maar de meningen zijn daar ook nog redelijk wat verdeeld over.
Het zou wel leuk zijn om hier streekgenoten te ontmoeten en eventuele opmerkingen / tips te ontvangen....
grtjs
zal me hier dus ook even voorstellen hé: Benny, 29 jaar jong en wonende in de regio van Brugge. Heb thuis al een pooltafel staan en denk er al een tijdje over na om er een flipper bij te plaatsten. Heb al redelijk wat 'gegoogled' en dacht om als eerste een Terminator 2, of Lethal Weapon 3 te kopen. Kvond ook al een mooie Dracula kast maar de meningen zijn daar ook nog redelijk wat verdeeld over.
Het zou wel leuk zijn om hier streekgenoten te ontmoeten en eventuele opmerkingen / tips te ontvangen....
grtjs
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Benny
Welkom hier Benny. Vooral kopen wat je zelf graag speelt.
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
welkom
altijd welkom in ekeren (bij antwerpen) om wat kasten te spelen en een klapke te doen
altijd welkom in ekeren (bij antwerpen) om wat kasten te spelen en een klapke te doen
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
-
- Real name: Benny
Glenn,
misschien dat ik daar eens binnespring

- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Benny
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
ge laat het maar weten héSpediteurbenny schreef:Glenn,

Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom Benny 

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
Hoi Benny, welkom hier op dit forum
Er staat jou waarschijnlijk een leuke zoektocht te wachten, naar het vinden/aankopen van een flipperkast.
veel suc6 en
plezier!

Er staat jou waarschijnlijk een leuke zoektocht te wachten, naar het vinden/aankopen van een flipperkast.
veel suc6 en

http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)