Pieter dus, kom uit Noord Brabant, woon vlak bij Den Bosch. Student, en zit nu in het laatste jaar van mijn studie (Bouwkunde) in Eindhoven.
Meestal besteed ik mijn vele vrije tijd aan de 2 klassieke BMW's die ik heb (helaas is het nu nogal wat drukker met afstuderen). Ik zit normaal dus ook vooral op BMW Fora

Ik met mijn rode "84er 316 en "85er 323i Baur
in de afgelopen jaren genoeg aan gebeund, alle schroeven ondertussen wel eens los gehad tot het wisselen van versnellingsbak bij 316 en de gehele motor bij de 323i
nu komt voor jullie het ongetwijfeld interessantere gedeelte
afgelopen week heb ik een flipperkast gescoord. zoals dat bij auto's meestal gaat is dat óók een projectje...
Heb een (mijn inziens) redelijk nette Back To The Future kast gekocht (van Data East) voor niet al te veel centen.
nadeel is dan ook wel dat hij momenteel niet werkt, er missen namelijk meerdere printplaten.. (cpu, power supply en display uit de kopruit)
Maar wat een prachtige kopruit heeft dat ding zeg! toen was ik eigenlijk al verkocht

naar het schijnt heeft de kast een redelijk aantal jaar in een café gestaan, en heeft de vorige eigenaar hem ruim 10 jaar thuis gestaan gehad. maar bij wat batterij lekkage op de printplaten deze ooit ter reparatie opgestuurd en nooit meer terug gezien..
ik moet de poten er nog even onderzetten, maar hier alvast de eerste foto's
Voor de technische problemen /missende printplaten open ik straks wel een nieuw topic, om het hier niet teveel te vervuilen.
ik ga ervanuit dat jullie foto's altijd leuk vinden, dus ik zal er gelijk een hoop plaatsen
de foto's:

Greetz MeesterPieter