Net man bijt hond gezien en het is inderdaad Kris met een Kkris-seeburg schreef:Het is wel Kris met een K hé

Net man bijt hond gezien en het is inderdaad Kris met een Kkris-seeburg schreef:Het is wel Kris met een K hé
Damn, echt sterk Q! Maar niet gemakkelijk, temeer omdat die café blijkbaar verhuist is naar de Gentse straatStevenQuintijn schreef:Of die andere keer, toen Ronny sprak : Ik at doar zu gjeiren zo ne flipper gezet, doar in Olst in da café op den hoek van de Ridderstroat en de Alfred Kaalderstroat...
Tuttut... te laatBingovit schreef:Er staat duidelijk in het artikel dat je op AC/DC kan spelen, maar ook niet waar deze gebruikt gaat worden hé![]()
OK, dat staat genoteerdp_treintje schreef:Heb hier al een afzegging van mijn schoonpa Luc lembrechts.
Hij gaat precies toch al naar "de Client" met zijn haar als ik die foto zo zie?stEmE schreef: Voordat get weet ben je een BV
Logica, my dear friend.David Pinball Wizz schreef:hela, ben ik een freak omdat ik int. toernooien meedoe ???![]()
![]()