NGG-No Good Gofers
NGG-No Good Gofers
Iemand idke kwestie van prijs?
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
Re: NGG-No Good Gofers
1500 voor ne vrij nette?
1000 voor eentje in slechte staat
ik heb mijne verkocht voor 1500, was een nette met alles erbij, zelfs nog meer dan een halve plasticset, zat een nieuwe op geinstalleerd en was veel werk aan gedaan door de vorige eigenaar.
1000 voor eentje in slechte staat
ik heb mijne verkocht voor 1500, was een nette met alles erbij, zelfs nog meer dan een halve plasticset, zat een nieuwe op geinstalleerd en was veel werk aan gedaan door de vorige eigenaar.
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ja, zo tussen 1250-1600euro denk ik.
ik vind 1600 veel voor een NGG
Hoeveel voor ééntje zonder kast en speelveldschade? (Onverkleurd) (kopkast aan één kant zéér weinig schade)
Owning; MB
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
zonder speelveldschade quasi onmogelijk, het speelveld heeft 99% speelveldschade onder de slamrampGunske schreef:Hoeveel voor ééntje zonder kast en speelveldschade? (Onverkleurd) (kopkast aan één kant zéér weinig schade)
degene die ik had was mooi maar was bijgewerkt onder de slamramp
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
1500eurie?
Gezien op MP: 2750 eoroots... lijkt me zeer veel als ik bovenstaande posts bekijk ... iemand een idee van de aktuele prijs?
de groeten,
Dries
de groeten,
Dries
In da house: 24
Out: JD, NF, TZ, Avatar, TF, AC/DC pro, X-men, GP, Smashing Drive (arcade), AP, IM
Out: JD, NF, TZ, Avatar, TF, AC/DC pro, X-men, GP, Smashing Drive (arcade), AP, IM
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Ik denk rond 1750? In ieder geval niet de prijs vanop mp..
IFPA Country Director Belgium
dacht ik al... bedankt.
In da house: 24
-
- Real name: Dennis Slagboom
De laatste op MP ging voor 1400/1500 weg, ik zat er net naast. Was een paar weken geleden.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
-
Toch al weer een bod van 2000,- Pff Maar tussen bieden, betalen en ophalen zit bij sommige ook nogal wat spelling.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
-
Ik heb een hele nette geruild/gekocht voor 2300,- Wat een geweldige leuke, snelle kast.
Nog verandering in de prijzen voor deze kast?
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Nobody?
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
In NL een vrij (zeer) nette met lichte slam ramp schade. staat te koop voor 2000.00 Stond er zelf naar te kijken, maar niet gedaan, besloot om door te sparen voor wat nieuwers..
Was op zich wel gereserveerd, maar was wel een mogelijkheid als ik hem echt zou willen, werd verteld.
Was op zich wel gereserveerd, maar was wel een mogelijkheid als ik hem echt zou willen, werd verteld.
- wimpinball
- Real name: wim van roey
- philip van beirs
- Real name: Philip VB
Ik vind deze kast +-2300 waard.
Zie deze kast tegenwoordig naar de 2600-3000 gaan wat ik serieus overdreven vind maar tja...
Zie deze kast tegenwoordig naar de 2600-3000 gaan wat ik serieus overdreven vind maar tja...
het probleem met de NGG is dat de kast niet af is softwarematig.
Er zitten ook wat onduidelijkheden/foutjes in de software.
In potentie is de NGG een van de beste kasten die B/W heeft gemaakt. Dat is de reden waarom ik deze kast heb.
Maar het gemis van de ontbrekende software is duidelijk voelbaar (helaas). Voor mij is het wachten totdat iemand de software compleet maakt en uitbrengt, heb ik trouwens veel geld voor over Ik droom van een soort van CV-achtige software.
Dan weet je nu waarom deze kast zo goedkoop is.
Er zitten ook wat onduidelijkheden/foutjes in de software.
In potentie is de NGG een van de beste kasten die B/W heeft gemaakt. Dat is de reden waarom ik deze kast heb.
Maar het gemis van de ontbrekende software is duidelijk voelbaar (helaas). Voor mij is het wachten totdat iemand de software compleet maakt en uitbrengt, heb ik trouwens veel geld voor over Ik droom van een soort van CV-achtige software.
Dan weet je nu waarom deze kast zo goedkoop is.
-
Ik heb er een tijdje 1 gehad en heb eigenlijk nooit het gevoel gehad dat er iets niet klopte of niet af was. Geweldige kast. Je moet wel een echt goed en lekker speelende hebben.
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Dat vind ik van de meeste kasten tegenwoordig. Maar toch gaat het meeste voor dat geld weg.philip van beirs schreef:Ik vind deze kast +-2300 waard.
Had dat maar gedaanpsygho77 schreef:In NL een vrij (zeer) nette met lichte slam ramp schade. staat te koop voor 2000.00 Stond er zelf naar te kijken, maar niet gedaan, besloot om door te sparen voor wat nieuwers..
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
-
Op zich wel gereserveerd!
Je ziet ze bijna niet meer voorbij komen , als ze aangeboden worden (€4500) zijn ze meteen weg ... Heeft iemand een idee hoeveel momenteel een mooie NGG zou mogen kosten ?
Groetjes en veel flipper plezier
Groetjes en veel flipper plezier
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Meer dan 4500 dus...
Immers als ze voor die prijs binnen no time weg zijn zal dat een lage prijs zijn.
Immers als ze voor die prijs binnen no time weg zijn zal dat een lage prijs zijn.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
absoluut van de pot gerukte prijs voor die kast