* combo's lukken me wel, je moet wel het flippertje mooi in lijn zetten met de orbitguide,
* het moet ook niet allemaal makkelijk zijn :p
* als je voor training gaat kan je u scores rapper omhoog doen gaan, indien moeilijk in lair te schieten, probeer dan rechter grote target te schieten en zo in de lair te gaan, dan rolt hij er niet uit

* op scherm staat wel wat uitleg over skill shots
* de kleine multiball op de cirkel is wel wat moeilijker te begrijpen ivm de topings die je kan doen,
gummybears toevoegen is om een ball toe te voegen aan de multiball, ene target is om de veranderen, de andere om de topics vast te locken, maar de andere topics weet ik niet en vind ik ook niet de moeite om daar speciaal voor de spelen, je hebt daar ook de tijd niet voor,
* april hurry up ga ik toch voor om zo de ballsaver aan te leggen tweede keer in de outlane
* turtles multiball tip: alle 4 de turtle schoten voor add-a-ball
* sounds en songs vind ik wel goed, en krang en schredder grappig met hun commentaar, vb "Enjoy your smallllll victory!" van Krang als hij het niet kan verkroppen dat je de combo gemaakt hebt,
* de lockbarbutton mag ook nog wel eens voor iets anders dienen vind ik dan altijd tikketikketik 40 keer zoals sw
* animaties zijn supermooi
* ben blij dat ik voor de pro heb gegaan, mb feed en andere vanuit linker orbit dus mooi kans voor krang of middelste ramp te schieten, en de stop&go ipv diverter is een mooie 1-2 sec pauze zodat je kan genieten van een mooie animatie
had dan wel geen krang, maar heb die apart toegevoegd,
* aparte highscores voor modes mogen ook toegevoegd worden vind ik
* beetje hogere scores zou leuker zijn, graag wat miljoenen
* ik ben grotere Michaelangelo fan, maar speel liever met Raphael, alhoewel Leonardo hogere scores opbrengt, en Donatello speel ik niet veel, omdat ik liever heb dat turtles multiball nog niet direct aanligt