Waarom gebruiken de Belgen een NL plaats momenteel op MP?
-
- Real name: Dennis Slagboom
Waarom gebruiken de Belgen een NL plaats momenteel op MP?
Het valt mij op dat er momenteel diverse Belgen Nederlandse plaatsen op marktplaats gebruiken. Wat is hier het nut van?
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Re: Waarom gebruiken de Belgen een NL plaats momenteel op MP?
Ik weet dat ik mezelf ook in Putte heb gezet maar herinner me de reden niet exact meer - iets was niet mogelijk als je in het buitenland bent - ik denk een advertentie plaatsen via de app.. via de site gaat het wel maar de app kan je enkel gebruiken als je een plaats in NL hebt ?
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Klopt helemaal Aeneas!flippers.be schreef: ↑15 mar 2021, 09:33Ik weet dat ik mezelf ook in Putte heb gezet maar herinner me de reden niet exact meer - iets was niet mogelijk als je in het buitenland bent - ik denk een advertentie plaatsen via de app.. via de site gaat het wel maar de app kan je enkel gebruiken als je een plaats in NL hebt ?
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ik heb begrepen dat Nigerianen dit ook wel eens doen! 

Ik kon geen Belgische lokatie ingeven .... kan met app te maken hebben ... kon enkel de dichts bijzijnde nl lokatie ingeven...
-
- Real name: Dennis Slagboom
Nou ik vind het maar onhandig hoor.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.