Als er iemand op twijfel staat of toch de prijs nog net iets te hoog vind dan mag je zelf altijd een voorstel doen hoor, ik bijt ni
ik zou de spullen kunnen ruilen voor een tag team flipperkast met iemand buiten dit forum, maar dan moet ik nog wel 400 euro cash opleggen (Man vroeg 1500 voor de tag team dus het zou een halve ruil zijn met wat opleg...)'en aan de flipper is wat werk...ik sta serieus op twijfel want als wrestling fan spreekt die kast me wel aan, maar ik kan op de moment eerlijk gezegd beter het geld gebruiken en ik was eerder geneigd om eens voor een Diner flipperkast te gaan later ,nu mijn interieur meer 50´s/60´s diner ingericht is, maar die diner flippers kosten meestal veels teveel voor mijn budget dus dat duurt nog wel een tijd eerdat ik zo een diner pinball kan kopen,
moeilijke keuze, voor de wrestling flipper gaan en mezelf nog 400 euro verder achteruit zetten deze maand net nu ik juist al vrij veel opgedaan heb aan nieuwe diner meubels, of op een ietwat goede verkoop hopen en de flipper laten voorbijgaan..
Anyway ik ga er nog een nachtje over slapen en wacht ondertussen eventuele voorstellen af hier