Wees snel, ze staan er nog maar een paar weken

Wees snel, ze staan er nog maar een paar weken
Oei, en dan andere of alles weg?
Ik heb al 13 horeca adressen opgehaald wegens stoppen, ruimtegebrek,wijziging plannen etc.
die palfrakken hebben ons in hun machtzwartepanter schreef: ↑18 feb 2021, 17:50Weldra hopelijk alles weer open, kan niet lang meer duren, mensen pikken dat niet meer en dat weten ze.
glenn pellis schreef: ↑21 feb 2021, 10:00Horeca, wie heeft dat nodig? er was zo ne politieker, weet ik veel wie da was, die zei da niemand horeca nodig heeft.
verwacht u aan nog meer sluitingen
ik ben ook al 3 of 4 muziek cafe's kwijt door de fucking corona gedoe
ik heb nu horen zeggen half April dat ze ''Misschien'' zullen opengaan
en ze spreken voorlopig over ''Terrassen''
ik weet nog goe na den 1ste lockdown hadden er veel hun flipper en andere spelen aan de kant gezet, en ge mocht ze niet opzetten.... was oa in Antwerpen het geval
uw antwerps lijkt iig al bijgeschaafdCenobyte schreef: ↑21 feb 2021, 12:42Het is inderdaad triest gesteld. Mooie weer komt eraan en we weten nog geeneens wanneer we weer op een terraske mogen gaan zitten. Ik loop met een kop haar van 3 maanden rond en was al blij dat in ieder geval de Belgische kappers weer open mochten, maar nu hoor ik dat daar ook al een boete van 250 Euro op staat als ze u betrappen als Hollander daar![]()
Maar da's nog niet het ergste, dat zijn maar "luxe dingeskes". Als ge hoort hoeveel ondernemers er serieus in de shit zitten, hoeveel eenzame mensen er nog eenzamer worden en hoeveel extra mensen er in een serieuze depressie sukkelen. pfff.
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat er maar wat gedaan wordt en dat de hele maatschappij plat ligt voor een heel klein (kwetsbaar) deel van de bevolking. Is het dan niet verstandiger om de quarantaine daar op te richten ?
Hopen dat die vaccinaties snel hun werk gaan doen en dat we weer snel terug kunnen naar het oude normaal, want ik word strontziek van die mondkapjes, avondklok en dat anderhalve meter gezeik.![]()
Ja ik woon 5km van de Belgische grens en op een klein half uurke van Antwerpen dus wij zijn half Belg
Naar t schijnt staan er terug flippers?
Niet van ons meer in Floréal in alle geval